اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان:

۸ هزار پرونده تخلف در لرستان تشکیل شد

۸ هزار پرونده تخلف در لرستان تشکیل شد
القاصی مهر گفت: ۸ هزار پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی استان لرستان تشکیل شد و محکومیت در رای این میزان پرونده 121 میلیارد تومان بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید القاصی مهر در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: در راستای اجرایی شدن طرح تحول سازمانی در تعزیرات حکومتی لرستان اقدامات و بازرسی هایی با هدف جلوگیری از تخلفات انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون هشت هزار و ۶۹ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع شده که از این تعداد هزار و ۳۳۶ فقره مربوط به قاچاق کالا، شش هزار و ۶۱۲ فقره در بخش کالا و ۱۲۱فقره پرونده در بخش بهداشت بوده است.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان تصریح کرد: کل محکومیت در رای این میزان پرونده ۱۲۱ میلیارد تومان بوده است. همچنین در این مدت دو هزار بازرسی از بخش های مختلف صورت گرفته و بیش از ۴۰۰ اکیپ گشت در این زمینه فعالیت داشتند.

,

وی با تاکید بر رسیدگی به پرونده ها در کمترین زمان ممکن، گفت: تلاش می شود تا پرونده های تشکیل شده و ارجاعی به تعزیرات حکومتی در کمترین زمان بررسی گردد.

,

القاصی مهر خاطرنشان کرد: همچنین در راستای اجرای طرح تحول سازمانی به صورت شبانه روزی از کارخانه های شالیکوبی، کارخانه آرد و کارگاههای تولیدی بازرسی به عمل آمده که برای متخلفان پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

,

وی عنوان کرد: سامانه ۱۳۵ آماده دریافت گزارشات و شکایات مردم استان است و شهروندان هر گونه تخلف را می توانند با تماس با این سامانه اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه