اخبار داغ

در گفتگو با دادستان سمنان مطرح شد؛

تشکیل فوری جلسه شورای ترافیک با دستور دادستان سمنان/ تصمیم عوامل شورای شهر احتمال از بین رفتن بیت‌المال را متصور می‌کند

تشکیل فوری جلسه شورای ترافیک با دستور دادستان سمنان/ تصمیم عوامل شورای شهر احتمال از بین رفتن بیت‌المال را متصور می‌کند
ابراهیمی از دستور تشکیل سریع جلسه شورای ترافیک شهرستان سمنان خبر داد و گفت: با توجه به دخالت‌های صورت گرفته و تردد خودروهای عمومی در خیابان امام احتمال تضیع اموال دولتی و عمومی و از بین رفتن بیت‌المال وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدشریف ابراهیمی، دادستان مرکز استان سمنان در گفتگو با مرآت در خصوص رسیدگی به اعتراضات مردمی درباره بازگشایی خیابان امام، گفت: با توجه به اعتراضات صورت گرفته از سوی مردم در خصوص تصمیم خارج از چارچوب عوامل شورای شهر سمنان در خصوص بازگشایی خیابان امام و تردد کلیه وسایل نقلیه شخصی دادستانی مرجع قانونی تصمیم گیرنده در این موضوع را فرمانداری سمنان می داند..

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

ابراهیمی با اشاره به مکاتبات صورت گرفته با سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان، تصریح کرد: در گذشته مجوز تردد خودرو های حمل نقل عمومی توسط این نهاد صادر شده است اما به دلیل تصمیم جدید عوامل شورای شهر احتمال از بین رفتن بیت المال و تضیع اموال دولتی و عمومی را متصور می کند..

,

دادستان مرکز استان سمنان  با بیان اینکه در مکاتبه صورت گرفته با فرمانداری سمنان عنوان شده است که مرجع قانونی تصمیم گیرنده در خصوص تردد خودرو وسایل نقلیه در آن خیابان با فرمانداری سمنان است، تشریح کرد: با توجه به شرایط فعلی که زیر ساخت لازم جهت عبور و مرور وسایل نقلیه شخصی در خیابان امام وجود ندارد و ضرورت تصمیمات کارشناسی مطروحه در شورای ترافیک شهرستان سمنان را می طلبد، شایسته است شورای ترافیک شهرستان سمنان سریعا تشکیل جلسه دهد.

,

وی با بیان اینکه فرمانداری باید از مداخله سایر عوامل ونهاد ها جلوگیری کند، تاکید کرد: فرمانداری نباید اجازه مداخله نهاد ها وعواملی که وجاهت قانونی ندارد را بدهد و تمامی تصمیامت اتخاذ شده را باید به دادستانی گزارش دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه