اخبار داغ

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق البرز:

۱۵درصد مشترکین برق در البرز مرفه پرمصرف هستند/ جابه‌جایی تیرهای برق وسط کوچه‌ها با شهرداری است/ برق دستفروشان کرج قانونی شد!

۱۵درصد مشترکین برق در البرز مرفه پرمصرف هستند/ جابه‌جایی تیرهای برق وسط کوچه‌ها با شهرداری است/ برق دستفروشان کرج قانونی شد!
رضا عباس زاده گفت: برای بخشی از دستفروشان کنتوری در کوچه ها نصب شده و آنها با پرداخت هزینه تجاری از برق قانونی استفاده می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق البرز با اشاره به اینکه افزایش قیمت برق از ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۰ انجام شد و در حال حاضر افزایش قیمتی نداریم، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: استفاده از وسائل برودتی در تابستان مصرف را بالا برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
رضا عباس زاده علت افزایش قیمت قبوض برق را همان مصرف بالا در چند ماه گذشته عنوان کرد و افزود:  در حال حاضر شهروندانی که نرخ مصرف را رعایت کنند بر اساس بخش نامه ابلاغی و افرادی که بیش از ۲ برابر الگوی مصرف استفاده دارند پلکانی محاسبه می شود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه ۱۵ درصد مشترکین البرز مرفه پر مصرف هستند، اظهار داشت: برای این عده قیمت برق کیلوواتی ۸۲۰ تومان محاسبه می شود، حکم بین ما و مردم کنتوری است که در منازل نصب است و در بخش خانگی مصرف برق پلکانی حساب می شود.
,
 
,
عباس زاده تصریح کرد: مصرف برق در تابستان ۳۰ درصد نسبت به ماه های دیگر سال بالاتر رفت، اگر مشترکی به بهای حساب شده اعتراض دارد می تواند با شماره تلفن ۱۵۲۱ تماس گرفته و با بررسی کارشناسان از صحت و سقم ماجرا با خبر شوند.
,
 
,
وی درباره تیرهای چراغ برق که در داخل برخی کوچه های کرج، گفت: تیر برق هایی که در حال حاضر در برخی کوچه ها وجود دارد به ۳۰ سال قبل باز می گردد که بر اساس اعلام دهیاری یا شهرداری نصب شده اند.
,
 
,
عباس زاده افزود: با گسترده شدن شهر و اصلاحات که عرض معابر را هم بیشتر کرده است تیرهای چراغ برق بین خیابان ها قرار گرفته است در نتیجه شهرداری باید جابجایی تیرها را با هماهنگی با برق منطقه و پرداخت هزینه انجام دهد.
,
 
,
وی اظهار داشت: مانور جمع آوری برق های غیر مجاز شبانه در کرج برگزار می شود و دستفروش ها توصیه به استفاده از برق خودرو می کنیم، اما برای بخش دیگری از آنها کنتوری در کوچه ها نصب شده و آنها با پرداخت هزینه از برق قانونی استفاده می کنند.

 
انتهای پیام/
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه