اخبار داغ

طبیعتی دنج در ایران کوچک؛

آدران؛ روستایی در جاده کرج - چالوس که هر هفته ۵ هزار گردشگر می پذیرد

آدران؛ روستایی در جاده کرج - چالوس که هر هفته ۵ هزار گردشگر می پذیرد
در آدران جاذبه های گردشگری بکر و چشم نوازی وجود دارد که هر هفته ۵ هزار نفر گردشگر را به این منطقه خوش آب و هوا می کشاند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها روستای زیبای آدران در ۱۵ کیلومتری کرج میزبان مردمی خون گرم و مهمان نواز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
جلالی عضو شورای روستا در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ هر هفته ۵ هزار نفر گردشگر از آدران خوش آب و هوا بازدید می کنند.
,
 
,
و اما در آدران جاذبه های گردشگری بکر و چشم نوازی وجود دارد که مصطفوی دهیار روستا از زیبایی های آن به خبرنگار تیتریک، می گوید.
,
 
,
, ,
 
,
به گفته وی ۷ چشمه در طول هفته پذیرای ۳ هزار گردشگر بوده و باغات و رستوران های خانوادگی آدران را به یک منطقه گردشگری تبدیل کرده است.
,
 
,
آنچه موجب تاسف ساکنان این روستا شده سنت هایی است که به دست فراموشی سپرده شده در حالی که مردم پیش از این برای مشکلاتشان آش نذری می پختند.
,
 
,
, ,
 
,
البته در این روستای بکر هر هفته نمایشگاه عرضه محصولات محلی برگزار می شود، از سماق و  زرشک کوهی تا عسل و آویشنی که ساخت همین محل است.
,
 
,
مردم این روستا معتقدند که آدران موقعیت‌های خوبی برای اشتغال زایی جوانان دارد و همکاری مسئولین می تواند آنها را در این روستا نگه دارد.
,
 
,
, ,
 
,
البته می توان با نگاه ویژه به صنعت گردشگری و فراهم کردن زیرساخت ها انگیزه کار، تولید و زندگی در این مناطق خوش آب و هوا را دو چندان کرد.
,
 
,
استان البرز قریب به ۳۶۰ روستای دارای سکنه دارد که با برنامه ریزی مناسب قادرند بازویی برای رونق اقتصادی بوده و نقش ویژه ای داشته باشند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه