اخبار داغ

هدف ما این است که در مسابقات پیش‌رو باز هم افتخارآفرینی کنیم

گرایی: باعث خوشحالی است که رییس‌جمهور تا به این اندازه پیگیر ورزش هستند/ سجادی دغدغه ورزشکاران را می‌داند

گرایی: باعث خوشحالی است که رییس‌جمهور تا به این اندازه پیگیر ورزش هستند/ سجادی دغدغه ورزشکاران را می‌داند
کشتی‌گیر تیم ملی ایران گفت: باعث خوشحالی است که رییس‌جمهوری تا به این اندازه پیگیر ورزش هستند و بعد از المپیک توکیو برای دومین بار بود که با ایشان دیدار می‌کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا گرایی فرنگی‌کار کشورمان و قهرمان جهان و المپیک درخصوص برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان که با حضور رییس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: تشکر می‌کنم از همه دست‌اندرکاران این مراسم باشکوه که با حضور دکتر رییسی برگزار شد و شاهد بودیم که از مدال آوران و قهرمانان المپیک تجلیل به عمل آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: باعث خوشحالی است که رییس‌جمهور تا به این اندازه پیگیر ورزش هستند و بعد از المپیک توکیو برای دومین بار بود که با ایشان دیدار می‌کردیم.

,

گرایی در ادامه گفت: اشراف آقای سجادی به مسائل ورزش و اینکه شخص وزیر ورزش و جوانان از جنس ورزش هستند باعث شده که دغدغه‌های قهرمانان را به خوبی بدانند و با فاصله کمی بعد از مسابقات المپیک توکیو این مراسم برگزار و جوایز قهرمانان را پرداخت کردند.

,

قهرمان المپیک و جهان بیان کرد: برگزاری این مراسم و اهدای پاداش‌ها انگیزه ما را دوچندان کرد و باعث می‌شود که ما محکم‌تر به راهمان ادامه دهیم و هدف خود را دنبال کنیم. هدف ما این است که در مسابقات پیش‌رو و المپیک‌های بعد بتوانیم بازهم برای مردم و کشور افتخارآفرینی کنیم و روی سکو برویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه