اخبار داغ

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس در سفر به کهگیلویه:

کوتاهی در تخصیص حقابه کهگیلویه از سد مارون مشخص است+تصاویر

کوتاهی در تخصیص حقابه کهگیلویه از سد مارون مشخص است+تصاویر
دقایقی پیش استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه رئیس کمیسیون بودجه مجلس وارد شهرستان کهگیلویه شد در این سفر به کوتاهی ها در تخصیص حقابه شهرستان کهگیلویه از سد مارون پرداخته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس دقایقی پیش استاندار کهگیلویه و بویراحمد،حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های چهارگانه،دکتر الیاس نادران رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس و جمعی از مدیران کل، مسئولان استانی و شهرستانی از پروژه های چهار شهر کهگیلویه بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

پروژه‌هایی که سال‌های سال راکد مانده و اگر کاری هم انجام شده مقطعی و به صورت نامستمر و بریده بریده بوده است.

,

پروژه آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه و همچنین پروژه شریانی و حیاتی جاده ملی پاتاوه-دهدشت و یا پتروشیی دهدشت از جمله پروژه‌هایی است که مردم برای تکمیل آن ها سال‌های سال چشم انتظار هستند.

,

, ,

, ,

در اولین گام الیاس نادران و همکارانش با همراهی استاندار و نماینده کهگیلویه بزرگ از پروژه آبرسانی چهار شهر یازدید کردند و الیاس نادران رئیس کمیسیون تلفیق به موضوعی مهم و جفایی بزرگ در حق شهرستان کهگیلویه بزرگ اذعان کرد.

,

الیاس نادران در بازدید از سد مارون گفت: در تخصیص حقابه کهگیلویه از سد مارون کوتاهی شده است  قبل از احداث سد باید حقابه شهرستان مشخص می‌شد.

,

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: این موضوع را در مجلس بررسی می‌کنیم طرح چه ملی چه استانی سازمان برنامه و بودجه باید پیگیر باشد هر کاری لازم باشد برای تخصیص حقابه انجام خواهیم داد.

,

, ,

, ,

حجت‌الاسلام سید محمد موحد  در بازدید رئیس کمیسیون تلفیق از پروژه پمپاژ زمین های حومه غربی دهدشت گفت: این پروژه با گذشت ۱۴ سال هنوز اندر خم یک کوچه مانده است.

,

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس افزود: باید بررسی شود مشکل از کمبود اعتبار است یا پیمانکار، اگر اعتباری است برطرف و اگر کم کاری پیمانکار است تعیین تکلیف شود.

,

وی با بیان اینکه پروژه سالهاست تعطیل بوده و فعالیتی در آن صورت نگرفته است گفت: امروز می بینیم تحرک جزئی و غیر قابل قبول دارند.

,

موحد تصریح کرد: وضعیت پروژه مطلوب نیست با گذشت ۱۴سال تنها ۳۲درصد پیشرفت دارد.

,

الیاس نادران هم در بازدید از طرح آبرسانی به زمین های دهدشت غربی به فارس گفت: مشکل این طرح اعتباری نیست دلایل دیگری دارد که بررسی و پیگیری خواهد شد.

,

خبرنگار: اسحاق باقرزاده
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه