اخبار داغ

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل:

ستاد امر به معروف از سرمایه گذاران بخش تولید حمایت می کند/ مبارزه با فساد اداری، رفع موانع تولید است

ستاد امر به معروف از سرمایه گذاران بخش تولید حمایت می کند/ مبارزه با فساد اداری، رفع موانع تولید است
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اردبیل حمایت از سرمایه گذاران بخش تولید را وظیفه این ستاد عنوان کرد و گفت:ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر استان با رویکرد بررسی علل و عوامل مشکلات بخش صنعت وکمک به رفع موانع تولید, واردعرصه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، سیدابراهیم میرعباسزاده دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اردبیل در بازدید از شرکت تولیدی آجر سفال "اونیکس" گفت: ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر استان با رویکرد بررسی علل و عوامل مشکلات بخش صنعت وکمک به رفع موانع تولید, واردعرصه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: بسیاری ازمشکلات وجود دارد که خارج از نگاه حرفه ای و تخصصی است و بعضا برخی قصورها و مفاسد اداری باعث و بانی امر است که ستاد امر به معروف با نگاه تیزخود و بررسی موضوعات, این مشکلات را رصد کرده و برای رفع آن اقدام می کند.

,

حجت الاسلام میرعباسزاده گفت: سرمایه گذاران دراین برهه و حجم مشکلات, با ورود به بحث تولید و اشتغالزایی ایثار می کنند و بی انصافی است در این وضعیت آنها را تنها گذاشته و حمایت نکنیم.

,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل گفت: با ایجاد ارتباط بین بخش تولید و متولیان دولتی, سعی می کنیم مشکلات حوزه تولید را رفع یاکاهش داده و کمک حال سرمایه گذاران باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه