اخبار داغ

در گفت‌و‌گو با معاون پارلمانی رئیس‌جمهور مطرح شد؛

آخرین خبر از معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس

آخرین خبر از معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور اظهار کرد: با وجود اداره وزارتخانه آموزش و پرورش توسط سرپرست و به دلیل اهمیت آن، گزینه جدید بزودی به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگویی درخصوص معرفی گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: با وجود اداره این وزارتخانه توسط سرپرست و به دلیل اهمیت آن، گزینه جدید به زودی به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: برای تصدی وزارت آموزش و پرورش گزینه‌های متعددی مطرح است که هفته آینده با تأمل و بررسی، شایسته‌ترین فرد از نظر کارآمدی، به مجلس معرفی می‌شود تا پس از کسب رأی اعتماد در رأس این وزارتخانه قرار گیرد. 
,
 
,
به گزارش تسنیم، طبق اصل ۱۳۵ قانون اساسی رئیس‌جمهور برای معرفی وزیر جدید سه ماه فرصت دارد و وزارتخانه می‌تواند در این مدت با سرپرست اداره شود که علیرضا کاظمی عهده‌دار این مسئولیت است. 
,
 
,
مجلس شورای اسلامی ۳ شهریور امسال بود که به وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم رأی اعتماد داد و از میان این گزینه‌ها، فقط حسین باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش رأی نگرفت؛ و آخرین مهلت معرفی نیز ۳ آذر ۱۴۰۰ است. 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه