اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی:

جمهوری اسلامی ایران الگویی از یک نظام مردم سالار دینی موفق در جهان است/فخرالاسلام معلمی فداکار و جهادگر مخلص بود

جمهوری اسلامی ایران الگویی از یک نظام مردم سالار دینی موفق در جهان است/فخرالاسلام معلمی فداکار و جهادگر مخلص بود
دانشی گفت: جمهوری اسلامی ایران الگویی از یک نظام مردم سالار دینی موفق در جهان است و شایسته چنین نظامی، برخوردهای اخلاق مدارانه در همه حوزه ها و بخصوص تعاملات سیاسی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیارآفتاب؛ دانشی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در آیین بزرگداشت مرحوم ابوالفضل فخرالسلام رزمنده دفاع مقدس و پیشکسوت رسانه‌ای استان مرکزی گفت: همه افرادی که در نظام جمهوری اسلامی در گروه‌ها و جناح‌های سیاسی فعالیت دارند و یا در مقام دولتی و حکومتی اشتغال دارند باید بدانند که صداقت و پرهیز از دروغ ملاک اصلی است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
دانشی اظهار کرد: افراد و چهره‌های سیاسی باید تحت هر شرایطی اخلاق حرفه‌ای را رعایت و در رهگذر اهداف سیاسی از تخریب یکدیگر با جدیت پرهیز کنند چرا که فعالیت در نظام اسلامی از هر گونه بی اخلاقی و دروغ مبرا است. 
,
 
,
وی ادامه داد: آسیب های جدی که جامعه ما را در عرصه سیاسی تهدید می کند، بد اخلاقی هایی مانند شایعه پراکنی، قضاوت های نادرست در مورد دیگران است که صدمات جبران ناپذیری بر پیکره نظام اسلامی وارد می‌کند. 
,
 
,
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران الگویی از یک نظام مردم سالار دینی موفق در جهان است و شایسته چنین نظامی، برخوردهای اخلاق مدارانه در همه حوزه ها و بخصوص تعاملات سیاسی است.
,
 
,
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بیان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی جناح و تفکر سیاسی با یکدیگر تفاوتی ندارند و تقوا و حجت شرعی مهمترین ملاک است که باید در فرآیندها و فعالیت‌های سیاسی در دستور کار افراد قرار گیرد. 
,
 
,
وی اضافه کرد: مرحوم ابوالفضل فخرالسلام نماد چهره سیاسی اخلاق‌مدار و راستگو است سیاست ایرانی برگرفته از قرآن و اهل بیت(ع) ملاک فعالیت آن مرحوم بود که اکنون برخی افراد نسبت به این مسائل بی تفاوت هستند. 
,
 
,
وی اضافه کرد: ابوالفضل فخرالاسلام یک معلمی فداکار و جهادگر مخلص بود که در کنار همه سوابق درخشان خود افتخار رزمنده دفاع مقدس بودن را داشت.
,
 
,
دانشی یادآور شد: مرحوم فخرالاسلام درعرصه های مختلف کشور از جمله تدریس در مدارس ، دانشگاه و فعالیت های رسانه ای و انقلابی پیشتاز بود و عملکرد درخشانی از خود برجای گذاشته است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: سیره عملی حکومت در جمهوری اسلامی نامه امام علی(ع) به مالک اشتر است که در این نامه تمامی مسائل اخلاقی و شیوه صحیح حکومت‌داری به مالک اشتر توصیه شده و تمامی فعالان سیاسی و مقامات نظام اسلامی باید این نامه را مطالعه و به بند بند آن عمل کنند.
,
 
,
عصر روز بیستم مهر ماه، ابوالفضل فخرالاسلام مدیرمسئول هفته نامه شمس و آفتاب مرکزی از فعالان رسانه ای استان و کاندیدای مجلس یازدهم بر اثر سانحه رانندگی در محور فراهان درگذشت.
,
 
,
انتهای پیام 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه