اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه اراک:

آیین اختتامیه مسابقات مینی فوتبال یادبود سردار دل ها در اراک برگزار شد

آیین اختتامیه مسابقات مینی فوتبال یادبود سردار دل ها در اراک برگزار شد
مسابقات مینی فوتبال گرامیداشت هفته اراک با حضور هشت تیم از بسیج ادارات شهر اراک «یادبود سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی » در هفته وحدت برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیارآفتاب؛ سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک در آیین اختتامیه مسابقات مینی فوتبال یادبود سردار دل ها به مناسبت گرامیداشت هفته اراک و وحدت گفت: مسابقات مینی فوتبال گرامیداشت هفته اراک با حضور هشت تیم از بسیج ادارات شهر اراک «یادبود سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی » در هفته وحدت برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
مهجوری اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که به همت حوزه شهید باهنر(ره) اراک برگزار شد، تعداد هشت تیم از ادارات، فرمانداری ، ثبت اسناد، شهرداری ، تاکسیرانی ،شورای حل اختلاف، بهداری ، دارایی با هم به رقابت پرداختند.
,
 
,
وی ادامه داد: در پایان این مسابقات نیز، تیم جامعه پزشکی مقام اول ، تیم شهید حاج احمد کاظمی از شورای حل اختلاف اراک مقام دوم و تیم امام رضا(ع) از شهرداری اراک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
,
 
,
مهجوری بیان کرد: در مراسم اختتامیه این مسابقات نیز که امروز با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد جوایزی به تیم های برتر اهدا شد و همچنین از تیم اخلاق و آقایی گل مسابقات نیز تقدیر به عمل آمد.
,
 
,
وی یادآور شد: هدف ما از برگزاری اینگونه مسابقات در رده های اقشاری بسیج ایجاد هم افزایی بین همکاران و بسیجیان و همچنین ایجاد شور و نشاط در بین آن‌ها است. 
,
 
,
فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: متاسفاته در طی بیست ماه گذشته شرایط بیماری کرونا آسیب های زیادی به فعالیت های ورزشی وارد کرده که امیدواریم با کنترل و مدیریت این بیماری شاهد رونق گرفتن فعالیت های فرهنگی و ورزشی باشیم.
,
 
,
مهجوری بیان کرد: یکی از الزامات مهمی که باید به آن توجه داشت رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری است که خوشبختانه این دوره از مسابقات با رعایت دقیق دستورالعمل ها و تحت نظارت تیم های بهداشت و درمان و در فضایی باز برگزار شد.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: افزایش نشاط انقلابی، شادابی و سلامت در بین بسیجیان یک ضرورت مهم است که دفاتر، پایگاه ها و کانون های بسیج در اراک باید برای تحقق این مسئله برنامه ریزی داشته باشند.
,
 
,
انتهای پیام 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه