اخبار داغ

ایستگاه دوم: ذوب آهن_ استقلال/ یک بازی با نتیجه ای حساس برای چهار تیم!

ایستگاه دوم: ذوب آهن_ استقلال/ یک بازی با نتیجه ای حساس برای چهار تیم!
ذوب آهن در ادامه بازی های لیگ برتر در هفته دوم در مقابل استقلال قرار خواهد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته دوم باید به مصاف استقلال برود، دیداری سخت و نفس‌گیر که نتیجه آن علاوه بر 2 تیم برای تیم‌های سپاهان و پرسپولیس نیز حائز اهمیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

تیم های اصفهانی در مقابل سرخ آبی ها همیشه عملکرد خوبی داشتند؛ ذوب‌آهن در حالی آماده میزبانی از استقلال می‌شود که در 4 بازی قبلی خود در ورزشگاه فولادشهر مقابل آبی‌پوشان تهران شکست نخورده و سبزپوشان اصفهانی طی چند فصل اخیر در ورزشگاه خانگی خود نتایج خوبی مقابل استقلال کسب کرده‌اند. آخرین شکست ذوب‌آهن مقابل استقلال در بازی‌های خانگی به بازی برگشت 2 تیم در نیم‌فصل دوم لیگ شانزدهم بازمی‌گردد که آبی‌پوشان تهران آن بازی را با نتیجه 2 بر صفر شکست دادند.

,

استقلال در لیگ بیست و یکم به دنبال این است که بتواند به قهرمانی دست یابد از این رو دنبال برد در این بازی است و در مقابل ذوب آهن نیز که تیم دگرگون شده ای است نسبت به فصل گذشته می خواهد با برد در این بازی خانگی تلخی فصل گذشته را فراموش کند.

,

تارتار: امیدوارم با بازی خوب و هدفمند به پیروزی برسیم

, تارتار: امیدوارم با بازی خوب و هدفمند به پیروزی برسیم, تارتار: امیدوارم با بازی خوب و هدفمند به پیروزی برسیم,

مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: بازی سخت و سنگینی برای هر ۲ تیم است، تیم‌ها هفته اول را با برد پشت سر گذاشته‌اند و می‌خواهند در رقابت بالای جدول ادامه دهند، هر ۲ تیم برای برد وارد بازی می‌شوند.

,

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: قطعا هر تیمی که کمتر اشتباه کند و تلاش بیشتری در بازی داشته باشد، می‌تواند برنده بازی باشد و امیدوارم تیم ما برنده باشد.

,

وی تصریح کرد: تمرینات خوبی را در طول هفته انجام دادیم، تاکتیک‌های مدنظر را اجرا کردیم، خیلی به تیم امیدوار هستیم، در هفته اول هم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند؛ امیدوارم با یک بازی خوب و هدفمند به هدفمان که پیروزی است، برسیم.

,

تارتار در مورد اعتراض به داوری گفت: بازی اول برنده شدیم اما از ناحیه داوری صدمه خوردیم، این مسائل داوری را به باشگاه سپرده‌ایم و تمرکزمان روی بازی فردا است.

,

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد تعویق بازی هفته سوم با پیکان خاطرنشان کرد: دوست داشتیم بازی با پیکان در هفته در موعد مقرر برگزار شود، نامه‌نگاری انجام شده و امیدوارم تعویق بازی انجام نشود و در هفته سوم با پیکان بازی کنیم؛ این‌که با استقلال بازی کنیم و بعد با سپاهان از تیم‌های مدعی منصفانه نیست و امیدواریم تغییر ایجاد شود، تمرکزمان روی بازی فردا است و بعد از بازی در مورد این مسائل صحبت می‌کنیم.

,

وی در مورد استفاده چرخشی از دروازه‌بان بیان داشت: ۳ یا ۴ دروازه‌بان خوب داریم، هرکدام شرایط بهتری داشته باشند، بیشتر بازی می‌کنند و این رقابت باید وجود داشته باشد، در پست‌های دیگر هم همینطور است.

,

تارتار در پایان گفت: اعتقادی به استفاده چرخشی از بازیکنان ندارم و هر بازیکنی بهتر عمل کند در ترکیب قرار می‌گیرد؛ امیدوارم بازی خوبی را از هر ۲ تیم ببینیم و برنده این دیدار ما باشیم.

,

*مجیدی: برای پیروزی مقابل ذوب‌آهن به تمرکز نیاز داریم

, *مجیدی: برای پیروزی مقابل ذوب‌آهن به تمرکز نیاز داریم, *مجیدی: برای پیروزی مقابل ذوب‌آهن به تمرکز نیاز داریم,

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن در لیگ برتر اظهار داشت: بازی قبلی تیم ذوب‌آهن با صنعت نفت را دیدیم، تیم خوب، جوان و دونده‌ای است.

,

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: برای پیروزی در بازی فردا به تمرکز نیاز داریم تا کل بازی را مدیریت کنیم، امیدوارم با یک بازی زیبا ۳ امتیاز را به دست بیاوریم.

,

وی در مورد مصدومان گفت: بابک مرادی به دلیل سرماخوردگی در بازی فردا حضور ندارد، بازیکن محروم نیز نداریم.

,

مجیدی در مورد احتمال رسیدن به رکورد هزار و ۱۰۰ امتیاز در لیگ عنوان داشت: اطلاعی از این مورد نداشتم، مربیان دیگر در استقلال زحمت کشیدند و امتیاز به دست آوردند؛ امیدوارم این رکورد در بازی فردا شکسته شود و بتوانیم بیشترین امتیاز را به دست بیاوریم؛ خیلی مهم است که هر پیروزی مربوط به تیم است و هر رکورد تلاش بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه است و پیروزی‌ها را سهم همه می‌دانم.

,

مجیدی در مورد جذب بازیکن جدید و استفاده از بازیکنان جذب شده گفت: هر بازیکنی جذب کنیم از طریق رسانه باشگاه اعلام می‌شود، اگر تا فردا صبر کنید می‌بینید که بازیکن خارجی جدید بازی می‌کند یا خیر.

,

وی با اشاره به بازی نخست بیان داشت: بازی قبلی بازی اول بود، همه تیم‌ها در بازی اول مشکل دارند، در نیمه اول خوب بازی نکردیم؛ در نیمه دوم موقعیت به دست آوردیم و پنالتی نیز از دست دادیم و خوشحالم در روز بدمان پیروز میدان بودیم.

,

داوود عابدی در مورد این بازی در گفت و گو با صاحب نیوز اظهار کرد: همیشه بازی های ابتدایی حساسیت خاص خود را دارد و تیم ها با احتیاط تر بازی می کنند و البته انگیزه همه تیم ها بالاست و امتیاز گرفتن برای تیم ها می تواند در طول فصل شرایط آن ها را متفاوت کند.

,

این مربی  فوتبال گفت: تیم استقلال امسال تلاش می کند که بتواند جام بگیرد و برای رسیدن به این هدف امتیازات ابتدایی لیگ برایش بسیار اهمیت دارد و در مقابل ذوب آهن نیز انگیزه بالایی برای این بازی دارد.

,

وی افزود: شاید هنوز نتوانیم در مورد عملکرد تیمی برای دو تیم اظهار نظر کنیم و بیشتر باید بر اساس بازیکنان در مورد نقاط قوت و ضعف صحبت کنیم.

,

عابدی بیان کرد: سپاهان بازی خود را در هفته دوم مقتدرانه با پیروزری پشت سر گذاشته است و این خط و نشان جدی برای مدعیان قهرمانی است و نشان می دهد امسال صدر جدول شاهد رقابت تنگاتگی است.

,

داوود عابدی گفت: به نظر من بازی زیبایی را شاهد هستیم و انگیزه تیم ها به گونه ای است که بازی حتما گل خوهد داشت؛ این بازی محک جدی برای عملکرد دفاعی ذوب آهن خواهد بود.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه