اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار:

استقبال کم دانش آموزان و والدین از واکسیناسیون کرونا

استقبال کم دانش آموزان و والدین از واکسیناسیون کرونا
اشترایه با تاکید بر اینکه بیش از ۸۲ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال ساکن در شهرستان رشتخوار هم اکنون واکسینه شدند، گفت: در شرایط کنونی نیازمند همکاری و همراهی والدین عزیز در خصوص دنبال کردن واکسیناسیون دانش آموازان هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد  اشترایه مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار در رابطه با آخرین وضعیت بیماری کرونا در رشتخوار در گفت و گو با صبح توس؛ گفت: هم اکنون در آخرین رنگ بندی اعلام شده وضعیت بیماری کرونا در رشتخوار این شهرستان در وضعیت آبی بیماری قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تاکید بر اینکه در آستانه پیک ششم این بیماری همچنان نیازمند رعایت دستورالعمل ها از سوی شهروندان هستیم، بیان داشت: بیش از 82 درصد جمعیت بالای 12 سال ساکن در این شهرستان حداقل یک دوز واکسن را دریافت کرده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار در ادامه با اشاره به استقبال پایین دانش آموزان در بحث واکسیناسیون، اظهار داشت: در شرایط کنونی نیازمند همراهی و همکاری بیشتر دانش آموزان و والدین عزیز در خصوص دنبال کردن واسکیناسیون دانش آموزان در رشتخوار هستیم.

اشترایه با درخواست از ورود مدارس در رابطه با پیگیری واکسیناسیون دانش آموزان در این شهرستان، یادآور شد: کمک و ورود مدارس در رابطه با انجام واکسیناسیون دانش اموزان کمک شایانی به انجام واکسیناسیون افراد بالای 12 تا 17 سال در سطح شهرستان خواهد کرد.

,
,
,
,
,

وی در پایان با اشاره به فعالیت مراکز درمانی در سطح شهرستان، تصریح کرد: ساعات کاری و انجام واکسیناسیون همه روزه صبح از ساعت ۸ لغایت ۱۴ در مراکز خدمات جامع سلامت سطح رشتخوار شامل جنگل ، رشتخوار، احمدآباد آستانه، زرقری، فتح آباد، عباس آباد فرامیشان و سنگان، زمان عصر  و روزهای تعطیل صبح از ساعت ۸ لغایت ۱۳ و تایم عصر از ساعت ۱۷ لغایت ۱۹ در پایگاه امام خمینی( ره)  رشتخوار و جنگل و مرکز سنگان و احمدآباد آستانه دنبال می شود.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه