اخبار داغ

ائمه جمعه گلستان تاکید کردند؛

ارائه برنامه راهبردی استاندار جدید گلستان برای حل مشکلات اقتصادی

ارائه برنامه راهبردی استاندار جدید گلستان برای حل مشکلات اقتصادی
ائمه جمعه گلستان ضمن قدردانی از دولت سیزدهم برای انتصاب استاندار بومی و انقلابی خواستار تلاش مضاعف برای حل مشکلات گلستان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما؛ در حالی که تقریبا انتصاب استاندار بومی خواسته و مطالبه بسیاری از نخبگان استان گلستان بود در نهایت دولت سیزدهم به این موضوع تن داد و علی محمد زنگانه به عنوان استاندار معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

انتصاب استاندار بومی از این جهت برای گلستانی‌ها حائز اهمیت بود که اعتقاد داشتند استاندارهای غیربومی آنگونه که باید نتوانستند  از ظرفیت‌ها و استعدادهای استان به درستی استفاده کند و لذا با وجود تلاش‌های صورت گرفته در دولت‌های گذشته گلستان در فقر و محرومیت رنج می‌برد.

,

پیش از زنگانه سه استاندار بومی در دولت اصلاحات به این منصب رسیده بودند ولی اعتقاد بسیاری از کارشناسان سیاسی این بود که این انتصابات در مسیر تقویت جریان سیاسی شکل گرفته بود و لذا گلستان نتوانست به بالندگی لازم در تقریبا 12 ساله مسئولیت این استانداران برسد.

,

مردم که به دولت آیت الله رئیسی بسیار خوش بین هستند اعتقاد دارند که زنگانه باید در این مسیر کارستان کند و چکمه پوش راه پر فراز و نشیب توسعه استان گلستان شود و این استان را از باتلاق مشکلات به مسیر توسعه متوازن و پایدار سوق دهد.

,

همچنین در یادداشت های مختلف کارشناسان اجتماعی و اقتصادی استان نیز به این مسئله اشاره کردند که تقویت ظرفیت‌های استان باعث تقویت روحیه انقلابی و عرق ملی در استان گلستان که متشکل از 16 قومیت کشور است خواهد شد.

,

همچنین در پی انتصاب زنگانه به عنوان استاندار گلستان گروه‌های مختلف از این حرکت دولت سیزدهم استقبال کردند و ائمه جمعه استان گلستان نیز معتقد هستند که دولت سیزدهم انتخاب شایسته‌ای در انتصاب استاندار جدید گلستان داشته است.

,

تکریم مردم در شرایط سخت اقتصادی در دستور کار باشد

, تکریم مردم در شرایط سخت اقتصادی در دستور کار باشد,

حجت الاسلام علی اصغر ابراهیمی‌فرد، امام جمعه رامیان می‌گوید: از دولت سیزدهم به دلیل انتصاب استاندار بومی در گلستان قدردانی می‌کنیم و باید استاندار جدید در مسیر حل مشکلات مردم پرتلاش باشد.

,

امام جمعه رامیان یادآور شد: دولت دو مسیر برای نجات کشور از تحریم ها دارد نخست  رفع تحریم که دولت قبلی انتخاب کرد و نتیجه آن مشخص شد و دوم   خنثی سازی تحریم با نگاه به ظرفیت‌های درونی که باید مورد توجه قرار گیرد.

,

حجت الاسلام ابراهمیی‌فرد یادآور شد: خنثی‌سازی تحریم با اتحاد همدلی سه قوا، رونق تولید و کاهش تکیه اقتصاد به نفت و مبارزه بافساد حاصل می‌شود.

,

وی در خصوص انتصاب استاندار جدید گلستان نیز گفت: در انتخاب استاندار جدید دولت از نیروهای انقلابی و کار آفرین بهره برد و باید استاندار جدید برای  اقتصاد شهر و مشکلات استان برنامه راهبردی داشته باشد.

,

جچت الاسلام محمود ترابی، امام جمعه گنبدکاووس نیز استاندار گلستان را فردی شایسته دانست و گفت: وی از خانواده معزز شهدا است.

,

امام جمعه گنبدکاووس ابراز داشت: علاوه بر آن زنگانه پزشک است و دکترای مدیریت دارد و امید داریم با این ویژگی‌ها مدیریت راهبردی و ممتازی را در استان از وی شاهد باشیم.

,

حجت الاسلام سیدعلی مهدی‌نژاد، امام جمعه علی آبادکتول بابیان اینکه تکریم مردم در این شرایط سخت اقتصادی باید مورد توجه مسئولان باشد، ابراز داشت: اقدامات جهادی برای حل مشکلات مردم باید در دستور کار قرار گیرد.

,

امام جمعه علی آبادکتول تاکید کرد:  مومن در کار خود خیانت اداری ندارد، مومن کسی است که به وعده هاش عمل می کند البته گاهی تلاش دارد ولی عملیاتی  نباشد، ولی باید تلاش و دقت داشته باشد و ما باید همیشه به عنوان هادی یگدیگر باشیم.

,

حجت الاسلام مهدی نژاد از زحمات حق شناس ، قدردانی کرد و گفت: انتصاب زنگانه را به عنوان استاندار جدید استان گلستان تبریک می گویم و امیدواریم در خدمت به مردم موفق باشند.

,

سوابق انقلابی و مدیریتی زنگانه در حل مشکلات گلستان موثر است

, سوابق انقلابی و مدیریتی زنگانه در حل مشکلات گلستان موثر است,

حجت الاسلام سید ابوالفضل حسینی نیز در خصوص انتصاب استاندار جدید در دولت سیزدهم گفت: بی تردید سابقه انقلابی، تجارب ارزنده و سوابق درخشان علمی و مدیریتی زنگانه در مسیر حل مشکلات استان موثر خواهد بود.

,

وی یادآور شد: این تجارب ارزشمند استاندار جدید گامی ارزشمند برای رسیدن به اهداف جهادی و تحول آفرین دولت مردمی، نظام اسلامی و سر منشاء برکات، توسعه و آبادانی همه جانبه استان زرخیز گلستان خواهد بود.

,

گلستانی ها انتخاب استاندار بومی و انقلابی را نخستین خان دولت سیزدهم می دانند و امیدوارند که زنگانه کارنامه درخشانی را در مسیر حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نگارستان ایران به جای بگذارد.

,

مردم گلستان سالها از تبعیض و مشکلات اقتصادی رنج بردند و امیدوارند که در دولت سیزدهم بار این مشکلات کمتر شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه