اخبار داغ

تحلیل بازی سپاهان و نفت مسجد سلیمان/ دلایل برتری طلایی پوشان

تحلیل بازی سپاهان و نفت مسجد سلیمان/ دلایل برتری طلایی پوشان
مربی فوتبال در مورد بازی سپاهان و نفت مسجد سلیمان توضیحاتی داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن شفیعی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ در مورد بازی سپاهان مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: به دلیل آماده نبودن ورزشگاه نفت مسجد سلیمان به صورت شفاهی به باشگاه سپاهان خبر داده شد که شما در ورزشگاه آرانا شهدای فولاد بازی خواهید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز؛,

مربی فوتبال عنوان کرد: محرم نویدکیا قبل از شروع بازی از این موضوع ناراحت بود و گفت که باید کتبا می نوشتند تا مشخص باشد بازی کجاست و این موضوع انتقاد تندی برای برگزارکنندگان لیگ فوتبال بود.

,

شفیعی گفت: بازی با دوتفکر از مربیان شروع شد نویدکیا با اندیشه هایی که داشت به اندیشه های کمالوند که بسیار ادعا داشت غلبه کرد سیستم سپاهان ۴ دفاع و یک هافبک میانی در جلوی این چهار نفر، ٣ حمله و دو نفر در جلو داشت.

,

وی افزود: تیم سپاهان بازیکنان خوبی را در زمین و روی نیمکت دارد بازیکن سمت چپ تیم ملی در اختیار سپاهان است امیدنورافکن بعنوان یک وینگر رونده خیلی خوب حرکت می کند علی محمدی و شهباز زاده نیز در طول زمین می توانند از هر تیمی عبور کنند.

,

حسن شفیعی خاطرنشان کرد: بازیکنان سپاهان سریع خود را به ١٨ قدم می رسانند و تیم را به سمت زمین حریف می کشانند و خیلی راحت گل می زدنند ریگی نیز خود را برای توپ های برگشتی آماده می کند و یک دفاع قوی برای تیم سپاهان است.

,

مربی فوتبال عنوان کرد: تیم سپاهان با سه وینگر در سمت چپ و سه وینگر در سمت راستی که دارد و بازیکنان رونده بسیار خوبش برای هر تیمی می تواند خطرناک باشد از نظر من هیچ تیمی توان رویارویی با مهاجمان سپاهان را ندارد.

,

شفیعی ابراز کرد: تیم مسجد سلیمان در خارج از منزل بازی داشت از نظر من این تیم ناهماهنگ بود، عملکرد خوبی نداشت و در ٣٧ دقیقه اول بازی سه گل دریافت کرد که به گفته مربی تیم، تمریناتشان را دیر شروع کردند.

,

وی افزود: تیم مسجد سلیمان بیشتر برای دفاع آماده بود ولی آنقدر چیدمان کناره های زمین و خط دفاع بد بود که سه گل دریافت کردند که از نظر من جایگاه بد مدافعین و حضور به موقع مهاجمین و عملکرد خوب سپاهان سبب شد نفت مسجد سلیمان گل بخورد.

,

*تیم مسجد سلیمان در این لیگ قدرتی برای ایستادن جلوی سپاهان را نداشت

, *تیم مسجد سلیمان در این لیگ قدرتی برای ایستادن جلوی سپاهان را نداشت, *تیم مسجد سلیمان در این لیگ قدرتی برای ایستادن جلوی سپاهان را نداشت,

حسن شفیعی گفت: نیمه اول با این سه گل پایان یافت تیم سپاهان نمی خواست خودش را به آب و آتش بزند همچنین تیم مسجد سلیمان نیز در این لیگ قدرتی برای ایستادن جلوی سپاهان را نداشت و ضعیف عمل کرد.

,

مربی فوتبال اذعان کرد: در نیمه دوم مالکیت توپ اغلب با سپاهان بود بازی توسط مدافعین رد و بدل می شد و بیشتر حفظ توپ می کردند و می توان گفت در نیمه دوم بازی کسل کننده ای را شروع کردند و پاس های کوتاه بین تیم ها ردو بدل شد.

,

شفیعی ادامه داد: تیم سپاهان خیلی خوب حفظ فاصله می کرد و ریگی در جایگاه هافبک میانی پشتیبان مهاجمین تیمش بود و هنگامی که پشت ١٨ قدم می ایستاد اگر موقعیت شوت زنی به دست می آورد شوت می زد.

,

وی افزود: دفاع وسط تیم سپاهان نیز مراقب ضد حمله ها بودند پنل سپاهان جدیدا اینگونه است که توپ هنگامی که در زمین خودشان است به نورافکن سپرده می شود و با هماهنگی و تمرینی که شده است نورافکن توپ را در جناح مخالف به قورت قطری برای دور زدن مدافعین تیم ها به اسماعیلی فر یا رفیعی می فرستد.

,

حسن شفیعی تصریح کرد: در خصوص گل هایی که نفت مسجد سلیمان دریافت کرد من دروازه بان و دفاع تیم مسجدسلیمان را مقصر می بینم مهاجمان سپاهان نیز به خوبی از فرصت استفاده می کنند،و نهایتا بازی با سه گل به نفع سپاهان پایان یافت.

,

این مربی گفت: در نیمه دوم تیم مسجد سلیمان توان رسیدن به دروازه سپاهان را نداشت ولی می توانست از دور اقدام به شوت زدن کند و رفع مسئولیت می کرد ولی گل هایی که خورد بیشتر از روی ارسال ها و کرنر بود.

,

شفیعی اذعان کرد: در مصاحبه بعد از بازی به نظر می رسید محرم با توجه به تفکراتی که دارد از بازی بازیکنانش راضی نبود چرا که محرم دوست دارد بازی هجومی تر باشد و بازی های ترکیبی توسط سه مهاجم خوبی که دارد انجام شود.

,

وی افزود: سه فاز دفاع، حمله و هافبک هماهنگ تر باشند و بیشتر پاس دهند و من فکر می کنم چون خودش نیز اینگونه بازی می کرده است پاس های عمق را نیز بیشتر دوست داشته باشد و در پایان برای تیم سپاهان آرزوی موفقیت دارم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه