اخبار داغ

در بازار امروز؛

افت ۳۵ تومانی نرخ دلار؛ سکه ۳۲ هزار تومان ارزان‌تر شد/ افزایش ۹ دلاری قیمت جهانی طلا+ قیمت‌ها

افت ۳۵ تومانی نرخ دلار؛ سکه ۳۲ هزار تومان ارزان‌تر شد/ افزایش ۹ دلاری قیمت جهانی طلا+ قیمت‌ها
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز افت ۳۲ هزار تومان را ثبت کرد و نرخ دلار نیز با ۳۵ تومان کاهش در نیمه کانال ۲۷ هزار تومان دادوستد شد؛ قیمت هر گرم طلای جهانی هم ۹ دلار رشد یافت.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (دوشنبه) نسبت به روز شنبه هفته جاری ۳۲ هزار تومان افت داشت و در حدود ۱۱ میلیون و ۸۴۷ هزار تومان به فروش می‌رسد، اما سکه طرح قدیم با رشد ۵۱ هزار تومانی به ۱۱ میلیون و ۵۴۹ هزار تومان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
نیم سکه امروز ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه  ۳ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان دادوستد شد.
,
 
,
هر انس طلا در بازارهای جهانی امروز و در نخستین روز کاری هفته میلادی ۹ دلار و ۹ سنت افزایش به ۱۸۰۱ دلار و ۵۴ سنت رسید.
,
 
,
هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار داخل یک میلیون و ۱۶۶ هزار تومان به فروش رفت که ۳۴۰۰ تومان افزایش یافت. هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز با ۴۶۰۰ تومان رشد، یک میلیون و ۵۵۵ هزار تومان معامله شد.
,
 
,
نرخ هر دلار آمریکا در بازار آزاد ارز هم‌اکنون با ۳۵ تومان افت نسبت به روز شنبه قبل، ۲۷ هزار و ۵۶۷ تومان و هر یورو با ۱۴۷ تومان کاهش، ۳۱ هزار و ۹۹۱ تومان به فروش رسید.
,
 
,
قیمت هر دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی امروز ۲۷ هزار و ۲۷۹ تومان فروخته شد. این صرافی‌ها هر دلار را ۲۶ هزار و ۷۳۹ تومان خریداری می‌کردند. هر اسکناس یورو نیز در این صرافی‌ها را ۳۱ هزار و ۴۵۰ تومان به فروش رفت.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه