اخبار داغ

مربی و سرمربی گل‌گهر و فجر چه گفتند؟

سرآسیایی: فجر یقۀ تیم‌های بزرگ را خواهد گرفت/ کلانتری: در فجر سکته کردم!

سرآسیایی: فجر یقۀ تیم‌های بزرگ را خواهد گرفت/ کلانتری: در فجر سکته کردم!
مربی و سرمربی تیم‌های فوتبال گل‌گهر و فجرسپاسی پس از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی سرآسیایی، مربی تیم فوتبال گل‌گهر بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل فجرسپاسی در نشست خبری اظهار داشت: شرایط بازی یک دیدار کاملا فیزیکی و درگیرانه بود. نسبت به شرایطی که دیدیم یکسری فعل و انفعالات اتفاق افتاد و روی زمین مسابقه شبانه روز کار شده بود. بضاعت فوتبال فارس همین بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در ادامه عنوان داشت: با تشکر از بازیکنان تیم‌مان که تلاش بزرگی که انجام دادند؛ در این زمین، سبک و سیاق فوتبال امروز با سبک فوتبال لیگ برتر فرق می‌کرد اما با تلاش بازیکنان سه امتیاز را دشت کردیم و خسته نباشید می‌گویم به فجرسپاسی و کلانتری. این تیم یقه خیلی از تیم‌های بزرگ را خواهد گرفت.
,
مربی گل گهر در مورد داوری مسابقه گفت: داوری مساله خاصی نداشت.
,
 
,
کلانتری: در فجر سکته کردم!
,
 
,
علی‌اصغر کلانتری بعد از شکست یک بر صفر مقابل گل‌گهر سیرجان در نشست خبری اظهار داشت: همه دیدند تیمی مثل فجرسپاسی که تازه به لیگ برتر آمده مقابل گل‌گهرسیرجان چگونه فوتبال بازی کرد. موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتیم که از دست رفت. حریف با ضربه کرنر به گل رسید و ما شکست خوردیم. گل‌گهر هفته پیش ۴ گل به تراکتور زد و تیم گردن کلفتی است اما ما زیرا فشار این تیم قرار نداشتیم اگر اینگونه بود حرفی برای گفتن نداشتیم و در صورت بازنده بودن مشکلی نبود اما من از بازی بازیکنانم راضی هستم. موقعیت های گل را هم روی کم تجربگی بازیکنان از دست دادیم.
,
وی افزود: همه راه‌های نفوذ حریف را بسته بودیم اما متأسفانه به این شکل گل خوردیم و بازیکن حریف برای اولین بار پشت محوطه آزاد بود. جالب است بدانید در هنگام گرم کردن فهمیدیم نمی‌توانیم از سه بازیکن‌مان استفاده کنیم. برای یک مربی خیلی سخت است که در شروع بازی بگویند از سه بازیکن سربازتان نمی‌توانید استفاده کنید. آنها سه بازیکن اصلی ما بودند. در غیاب سه بازیکن اصلی‌مان مقابل گل‌گهر اینگونه بازی کردیم. این نشان‌دهنده آن است که ما واقعاً یک تیم هستیم. چرا سر بزنگاه سه بازیکن اصلی‌مان نمی‌توانند بازی کنند؟ فصل قبل هم مقابل ملوان نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. در تیم نظامی خیلی عجیب است که نتوانیم از سه بازیکن سربازمان استفاده کنیم. 
,
سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی تصریح کرد: اگر دقت کرده باشید ما هنگام تمرین کردن با ۱۳ بازیکن گرم می‌کردیم چون ممکن بود ۲-۳ بازیکن‌مان نتوانند بازی کنند. از مسئول بالادست من سؤال کنید که چه کسی باید کارها را درست کند و چه کسی مسئول این است ؟  از فصل گذشته که در لیگ یک حضور داشتیم تا هم‌اکنون که در لیگ برتر هستیم هر روز یک مشکل من دارم. نمی‌دانم حالا مسئله چیست و از این مسائل سر در نمی‌آورم. این مسائل که فنی نیست مثل اوت و کرنر نیست. مسائلی است که باید حل کنند اما حل نمی‌کنند و من را در چاهای برزخی می‌اندازند نمی‌دانم چه کار کنم. از سردار بوعلی ممنون هستم که باید در این مسائل ریز هم ورود کند. 
,
وی خطاب به خودش گفت: آقای کلانتری اگر می‌توانی کار کنی بمان کار اگر نه برو، می‌گویم اگر نمی‌توانی خدمت کنی خیانت نکن، اگر می‌بینی اندازه‌اش نیستی و از دستت برنمی‌آید، برو. من تا هر وقت بتوانم به این تیم خدمت می‌کنم هر وقت نتوانستم دست‌هایم را بالا نگه می‌دارم و می‌گویم می‌روم تا یک نفر دیگر بیاید. همین الان هم اگر من بروم و سربازی‌هایم بتوانند بازی کنند من می‌روم، مشکلی نیست اما در کل این شکل خیلی قشنگ نیست. تیم ما آنقدر قوی بود که با وجود اینکه چنین مسئله‌ای برایش پیش آمد و در روحیه‌اش تأثیر گذاشت اینگونه بازی کرد. من در ۲۰ دقیقه اول بازی به خاطر این اتفاق تمرکز نداشتم. با دستیارهایم صحبت کردم و گفتم شما بروید و تغییرات را بدهید. وقتی به من گفتند ۲-۳ بازیکنم نمی‌توانند بازی کنند اینها درست نیست. من کلانتری واقعاً مظلوم هستم. مظلوم واقع شده‌ام چون صدا نمی‌دهم و کارم را  انجام می‌دهم.
,
 
,
سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی عنوان کرد: با دست‌هایی که باید کمکم کنند که به جلو برویم این دست‌ها کار نمی‌کنند. یکی از آنها می‌آید در تلویزیون می‌گوید اینها نفری ۵۰۰ میلیون تومان پاداش صعود گرفته‌اند. آقای مربی تو که خودت مربی هستی، آن دیگری به جای اینکه تبریک خشک و خالی بگوید می‌کوید آسانسوری نشوید. شما بروید کارهای خودتان را انجام بدهید شما که خیرتان به ما نرسیده است شر هم نرسانید. کارهای خودتان را بکنید. ما در واقعیت با مظلومیت در حال کار هستیم. برای گرفتن بازیکنانم نشسته‌ام و در را نگاه می‌کنم تا ببینم چه کسی سرباز می‌شود تا به او بگویم بفرمایید در خدمت‌تان هستم. در پیج‌های فیک مسائلی را بیان می‌کنند و می‌گویند همه چیز درست بود و همه مسائل در اختیارش بوده است اینها همه‌اش دروغ است. خیلی فشار به من وارد شد در ۲۰ -۲۵ دقیقه اول هم قلبم گرفته بود. شاید سکته کردم. بالای قلبم در حال سوزش است. به خاطر فشار بی‌امان. مظلومیتی که به من وارد شده است. مگر من چه کار کرده‌ام؟
,
کلانتری ادامه داد: ما داریم سالم و پاک کار می‌کنیم و یک ریال از کسی پول نمی‌گیریم. حق را به حق‌دار می‌دهیم و همه کار می‌کنیم. پس چرا نباید کمک ما بکنند؟ چه کار کرده‌ام؟ جلوی چه کسی را گرفته‌ام؟ در بازی هفته قبل هم در بازی با نساجی یک گل آفساید خوردیم. هر تیمی مظلوم شد بزنید توی سرش؛ در بازی امروز هم داور اوت اشتباهی اعلام کرد بعد داور به بازیکن من می‌گوید یک اوت اشتباهی گرفته‌ام چه شده است؟! آن اوت اشتباه رفت به کرنر و کرنر هم وارد گل شد. یعنی متوجه نیستند؟ در ۱۵ دقیقه آخر نیمه دوم همه سوت‌ها به آن طرف است. بضاعت ما همین است.
,
وی افزود: مقابل یک تیم پرقدرت خوب بازی کردیم سه بازیکن هم نداشتیم. اگر کلانتری جای کسی را تنگ کرده یا از کلانتری خوش‌تان نمی‌آید، بگویید. یک آقایی ۳-۴ بار به من گفته‌ است از تو خوشم نمی‌آید. حالا خوش‌تان بیاید یا نیاید هستم، مثل آش کشک خاله است بخورید یا نخورید پای‌تان است. هر وقت که رفتم نفس راحتی بکشید. 
,
سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی در مورد نفرات غایبش گفت: عرفان معصومی دفاع وسط‌مان بود، امید منصوری دیگر دفاع ما بود دو بازیکن دفاع ما بودند.نیم ساعت مانده به بازی دو دفاع اصلی ما عوض شدند. زینعلی دیگر دفاع ما بود که او هم تغییر کرد. این کارها قشنگ نیست همه مربی و تیم‌شان ضعیف است همه تلاش می‌کنند که آن تیم ضعیف متوسط شود. ما تیم خوبی داریم کمک کنید که عالی شود. 
,
کلانتری در مورد اینکه به نظر می‌رسد تیم فجر در گلزنی مشکل دارد و آیا برنامه‌ای برای آن دارید، عنوان کرد: مشکلات‌مان را باید برطرف کنیم در کار دفاعی و حمله تیم‌مان را آنالیز می‌کنیم و روز به روز هم بهتر می‌شویم.
,
وی در مورد اینکه درگیری‌اش با جوانی و فلاح قبل از بازی چه بود، گفت: به ایشان سلام برسانید!
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه