اخبار داغ

اختلاف و مشکل شخصی نداریم؛

اصولی: پدیده برای فرد خاصی نیست/ فشار آوردند که نام تیم را به شهرخودرو تغییر دهیم

اصولی: پدیده برای فرد خاصی نیست/ فشار آوردند که نام تیم را به شهرخودرو تغییر دهیم
رئیس هیأت فوتبال استان خراسان رضوی گفت: این تیم متعلق به مردم مشهد است و برای فرد خاصی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان اصولی، رئیس هیأت فوتبال استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر اظهار داشت: اختلاف نشات گرفته از عملکرد مجموعه و دغدغه ای است که برای فوتبال استان داریم و هواداران مطالبه ای از ما دارند و ما هم مطالباتی داریم که خوشایند بعضی دوستان نیست.  به عنوان رییس هیات فوتبال خراسان رضوی مسوولیت صیانت و حفظ امتیاز لیگ برتری را نسبت به وقایعی که شاهدش هستیم، داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: پدیده امتیاز را خرید و به لیگ برتر آمد و نماینده استان شد اما شرکت پدیده دچار مشکل شد و دوستان در استان ورود کردند و تیم را طی صلح نامه ای تحویل گرفتند. در آن زمان یحیی گل محمدی سرمربی پدیده بود و ۱۰ هفته تیم را در صدر جدول حفظ کرد و سهمیه آسیا را گرفت.
,
 
,
رییس هیات فوتبال خراسان رضوی عنوان کرد: بعد از واگذاری مشکلاتی به وجود آمد و هیچ فردی در این زمینه پاسخگو نبود و مشکلاتی هم برای جمعی از هیات مدیره باشگاه پیش آمد و در این زمینه مقام قضایی و شورای تامین استان ورود پیدا کردند.
,
 
,
وی ادامه داد: با این مشکلات ما نظاره گر نبودیم و کمک کردیم و معتقدیم این تیم متعلق به مردم مشهد است و برای فرد خاصی نیست و اختلاف و مشکل شخصی نداریم. تلاش کردیم تا امتیاز این تیم در لیگ برتر حفظ شودو هر چقدر چنین مسایل حاشیه ای رخ می دهد، بیشتر نگران می شویم.
,
 
,
اصولی یادآور شد: دشمنی وجود ندارد و در کنار آن هم چیزی به عنوان شهر خودرو به ثبت نرسیده و باید نام تیم را پدیده بگوییم. چرا به این تیم شهر خودرو می گویید. بهاروند به من گفت که آقایان به ما فشار می آورند که نام تیم را به شهر خودرو تغییر دهند اما نپذیرفتیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه