اخبار داغ

میثاقیان مربی من بوده؛

مهاجری: مدیران باشگاه پدیده بدون اطلاع من با میثاقیان قرارداد بستند/ من هنوز از باشگاه برکنار نشدم!

مهاجری: مدیران باشگاه پدیده بدون اطلاع من با میثاقیان قرارداد بستند/ من هنوز از باشگاه برکنار نشدم!
سرمربی مستعفی تیم فوتبال پدیده گفت: میثاقیان مربی من بوده و چطور به خودش اجازه داد بدون حتی یک تماس با من بیاید و برایش جلسه معارفه بگذارند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا مهاجری، سرمربی مستعفی تیم فوتبال پدیده در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر اظهار داشت: در این مدت درباره قرارداد بازیکنان صحبت کردیم و دوست ندارم درگیر مسایل دیگری شویم زیرا به دنبال موفقیت تیمم بودم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: پیش از دیدار با آلومینیوم اراک مشکلات تیم را مطرح کردم و حتی دو کادر جوان را به تیم اضافه کردیم و قبل از شروع لیگ با معمایی صحبت کردم که خیلی تحت فشار هستم و استعفا دادم اما او قبول نکرد و گفت ادامه بده و ایستادم و بازی اول را گذراندیم.
,
 
,
سرمربی سابق تیم پدیده مشهد عنوان کرد: امروز که دیرتر آمدیم و بازیکنان در اعتصاب بودند و به آنها گفتم که دو دور، دور زمین بدوند اما عکس العمل نشان دادند و گفتند که با اکبر میثاقیان قرارداد بستند و تمام کردند. در واقع گفتند که سه روز است با میثاقیان تمام کردند و امروز این قرارداد رسمی شده و وی بامداد از تهران به مشهد آمده است این در حالی بود که کاملا از این موضوع بی اطلاع بودم.
,
 
,
مهاجری اظهار داشت: میثاقیان مربی من بوده و چطور به خودش اجازه داد بدون حتی یک تماس با من بیاید و برایش جلسه معارفه بگذارند. این در حالی که من هنوز از باشگاه  برکنار نشدم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه