اخبار داغ

پس از تعرض به خط انتقالی آب یزد؛

مار و مورها هم به جان آب یزد افتادند

مار و مورها هم به جان آب یزد افتادند
مسئول آب و فاضلاب نیر گفت: پس از مشاهده مار در لوله آب آشامیدنی روستای میرهاشم، چند نقطه خط اصلی تخلیه، شستشو و کلر زنی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فلاح در گفتگو با یزدرسا اظهار داشت: از طرف یکی از اهالی اعلام گرفتگی کنتور شد که قبل از اعزام نیر‌های آب و فاضلاب، وی شخصا اقدام به حفاری و باز کردن لوله کرده و با یک حلقه مار کوچک مواجه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مسئول آب و فاضلاب نیر با بیان اینکه مار مرده و بسیار کوچک بود ادامه داد: بلافاصله آزمایش آب منطقه انجام شد.

,

فلاح با بیان اینکه مردم با خیال راحت از آب آشامیدنی استفاده کنند گفت: خوشبختانه آب آشامیدنی اهالی هیچ گونه آلودگی نداشته و بهداشتی بوده، ولی برای اطمینان خاطر، در چند نقطه خط اصلی تخلیه، شستشو و کلر زنی صورت گرفت.

وی تنها راه ورود این مار به لوله آب را لوله سر ریز مخزن‌ها ذکر کرد و افزود: مخزن ذخیره نیز ضد عفونی و شستشو داده وبرای جلوگیری از احتمال چنین مواردی بر لوله‌های تخلیه آب مخزن نیز توری نصب شد.

,
,
,

روستای میرهاشم در دهستان زردین و از توابع شهر نیر بوده و در ۹۰ کیلومتری شهرستان تفت یزد  قرار دارد.

,

شایان ذکر است: در روز اول آبان نیز آب انتقالی به یزد برای چندمین بار توسط تعدادی از اهالی اصفهان مورد تعرض قرار گرفته و آب یزد نزدیک به 12ساعت قطع بود تا ماموران شرکت آب یزد توانستند پس از هدر رفت حجم قابل توجهی آب، خسارات وارد امده به لوله ها را تعمیر نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه