اخبار داغ

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در لرستان به کمتر از ۵۰درصد رسید/ افزایش شهرهای نارنجی

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در لرستان به کمتر از ۵۰درصد رسید/ افزایش شهرهای نارنجی
فرهادی گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان لرستان به کمتر از ۵۰ درصد رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: متاسفانه میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان به کمتر از ۵۰ درصد رسیده و برخی بدون رعایت موارد بهداشتی در مکان های عمومی حاضر می شوند که ممکن است در صورت ابتلای این افراد به بیماری، چندین نفر دیگر هم درگیر بیماری شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: برخی از افراد، نه واکسن می زنند و نه پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند و در صورت ابتلا به کرونا نه تنها جان خود را به خطر می اندازند بلکه برای سایر افراد جامعه که واکسن زده اند هم خطر آفرین است.

,

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: با توجه به اینکه ابتلا به کرونا با شیب ملایمی در حال افزایش است، در صورت ادامه این روند احتمال قرمز شدن شهرهای استان و پیک های بعدی کرونا وجود دارد.

,

فرهادی بیان کرد: در مهرماه، کرونا روند کاهش و سپس ثابتی داشت اما متاسفانه طی روزهای اخیر این روند رو به افزایش بوده که لازم است همه شهروندان نسبت به رعایت پروتکل ها و واکسیناسیون اهتمام جدی داشته باشند.

,

وی با اشاره به واکسینه شدن شهروندان استان در برابر کرونا گفت: تاکنون ۷۳ درصد از مردم استان یک دوز از واکسن کرونا و ۳۹ درصد هم دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند که این جمعیت بالای ۱۲ سال است.

,

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به افزایش شهرهای نارنجی در استان گفت: طی چند روز گذشته دو شهر دیگر استان از وضعیت زرد به نارنجی تبدیل شدند و هم اکنون شهرهای خرم آباد، بروجرد، کوهدشت، دورود و پلدختر در وضعیت نارنجی قرار دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه