اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد؛

نقش مکتب سلیمانی در ایجاد امنیت/ همگرایی ملت ها و حکومت‌ها با ترویج مکتب حاج قاسم

نقش مکتب سلیمانی در ایجاد امنیت/ همگرایی ملت ها و حکومت‌ها با ترویج مکتب حاج قاسم
منصور الهی گفت: سازمان های کشورهای منطقه غرب آسیا از اندیشه دفاعی مکتب شهید سلیمانی تأثیر گرفته و این امر زمینه ساز همگرایی ملت ها و حکومت‌ها شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور الهی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه تاثیر اندیشه و مکتب سردار سلیمانی یکی از مولفه های امنیتی در افکار عمومی محسوب می شود، گفت: این تفکر که از مصادیق مکتب حاج قاسم در نگرش تمامی نیروهای مدافع انقلاب اسلامی تبدیل به یک الگو شده که البته نه تنها در ایران بلکه در منطقه غرب آسیا نیز تاثیر گذار بوده است.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: سازمان های این کشورها از اندیشه دفاعی مکتب شهید سلیمانی تأثیر گرفته و این امر زمینه ساز همگرایی ملت ها و حکومت‌ها شده است.

وی بیان کرد: آنچه که بعد از شهادت این مرد بزرگ باید مورد توجه قرار داد، ترویج مبانی فکری ایشان در میان نیروهای نظامی و امنیتی کشور در راستای گفتمان ولایی و انقلابی است که هرچند شواهد فراوانی حمایت از پیروی و الگو برداری است؛ بنابراین گسترش روحیه ایثار، جهاد، از خودگذشتگی و مردم داری زاییده این مکتب است که باید با تبیین صحیح و کامل در همه مراکز وابسته به نظام اسلامی نهادینه شود.

الهی با اشاره به مطلب فوق خاطر نشان کرد: با نهادینه کردن مکتب شهید سلیمانی نسل‌های آینده و کارگزاران حکومتی در تمامی کشور بهره کافی را خواهند برد و در گام دوم انقلاب معیارهای انقلاب که در مکتب شهید سلیمانی متبلور است در پیشبرد اهداف انقلاب تاثیر عملی داشته باشد.  

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه