اخبار داغ

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد:

۲۷۰ بروجردی در طرح کارورزی و یارانه دستمزد جذب شدند

۲۷۰ بروجردی در طرح کارورزی و یارانه دستمزد جذب شدند
گیوه کی گفت: ۲۷۰ نفر از بروجرد در طرح کارورزی و یارانه دستمزد جذب بازار کار شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عیدالعلی گیوه‌کی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: در راستای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری، طرح های مختلف با هدف جذب جوانان و افراد فارغ التحصیل در نظر گرفته شده تا از طریق این طرح ها برخی بتوانند وارد بازار کار شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: یکی از طرح های جذب جوانان در بازار کار، یارانه دستمزد است که برای سنین ۲۰ تا ۳۷ سال در نظر گرفته شده و از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۴۰ نفر از جوانان بروجردی با این طرح جذب بازار کار شده اند.

,

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد تصریح کرد: تعداد افراد جذب شده در این طرح نسبت به سال گذشته بیش از ۲۰ درصد افزایش داشته و کارفرمایان می توانند اقدام به جذب جوانان در کارگاه های تولیدی نمایند.

,

گیوه کی عنوان کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰ نفر در طرح کارورزی مشغول به کار شدند و کارفرمایانی که از این طرح برای جذب نیروی کار استفاده کنند تا دو سال از پرداخت سهم خود در حق بیمه معاف می شوند.

,

وی گفت: یکی دیگر از طرح های اجرایی، طرح مشوق بیمه ای است که در سال جاری پنج نفر از این طرح استفاده کرده و مشغول به کار شده اند.

,

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد خاطرنشان کرد: لازم است که کارفرمایان کارگاه ها در اجرای این طرح ها همکاری بیشتری داشته باشند تا جوانان جویای کار بتوانند مشغول به کار شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه