اخبار داغ

مدیر منطقه ۲ شهرداری فردیس:

خرد شدن اراضی قولنامه‌ای ساخت و ساز غیرمجاز را افزایش داده است/ اراضی کشاورزی و باغات محدوده شهرها باید تعیین تکلیف شوند

خرد شدن اراضی قولنامه‌ای ساخت و ساز غیرمجاز را افزایش داده است/ اراضی کشاورزی و باغات محدوده شهرها باید تعیین تکلیف شوند
فرهود حسینی گفت: تنها راه جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز این است که اراضی و املاک به ویژه اراضی کشاورزی و باغاتی که وارد محدوده شهرها شده‌اند تعیین تکلیف شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر منطقه ۲ شهرداری فردیس در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطقی اتفاق خواهد افتاد که اراضی به صورت قولنامه‌ای خرد شده و صدور پروانه روی املاک قولنامه ای امکان پذیر نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
فرهود حسینی افزود: به مردم اعلام می شود باید سند دریافت کنند اما زمانی که آنها برای دریافت پروانه اقدام می کنند به اداره ثبت ارجاع داده می شوند، اداره ثبت هم اعلام می کند که باید برای دریافت پروانه بنا داشته باشند.
,
 
,
وی اظهار داشت: مردم دچار سردرگمی شده و مشکل مسکنی که امروزه بر معیشت مردم سایه انداخته است باعث شده است با تغییر مدیریت ها و غفلت مسئولین ساخت و سازهای غیر مجاز انجام شود و همه را به دردسر بیاندازد.
,
 
,
حسینی تصریح کرد: تنها راه جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز این است که اراضی و املاک به ویژه اراضی کشاورزی و باغاتی که وارد محدوده شهرها شده اند تعیین تکلیف شوند، بعضا تقسیم ارث توسط ورثه و قولتامنه سازی ها هم  باعث ایحاد مشکل می شود.
 
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه