اخبار داغ

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان خبرداد؛

اعزام گروه‌های جهادی دانش‌آموزی به مناطق محروم لرستان

اعزام گروه‌های جهادی دانش‌آموزی به مناطق محروم لرستان
مسعودی زاده با بیان اینکه ۲۰ برنامه همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی در استان اجرا می شود، گفت: گروه‌های جهادی دانش‌آموزی به مناطق محروم لرستان اعزام می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود مسعودی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: همزمان با هفته بسیج دانش آموزی برنامه های مختلف ورزشی، فرهنگی و علمی در نظر گرفته شده که در همه شهرهای استان به صورت مجازی و حضوری برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: رونمایی از عکس شهید محمد رسول رضایی، معرفی خدمات بسیج دانش آموزی، پخش نمایش هایی در کانال شاد، مستندات لانه جاسوسی، مسابقه استکبار ستیزی، پویش دنیای بدون آمریکا، تربیون آزاد و اختتامیه طرح یاوران ولایت بخشی از برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در استان است.

,

مسئول بسیج دانش آموزی لرستان تصریح کرد: همچنین غبار روبی گلزار شهدا، افتتاحیه لیگ علمی پایا، دیدار نخبگان نوجوان بسیجی با ائمه جمعه استان، اجرای سرود خیابانی، مسابقه کتابخوانی و کمک مومنانه از دیگر برنامه هایی است که طی این هفته اجرا می شود.

,

مسعودی زاده عنوان کرد: یکی از برنامه‌های اجرایی امسال، اعزام گروه جهادی دانش‌آموزان هنرستان های استان است که این گروه ها قصد دارند همزمان با هفته بسیج دانش آموزی، اقدام به تعمیر وسایل سرمایشی مدارس مناطق حاشیه شهر و محروم نمایند.

,

وی بیان کرد: دانش آموزان بسیجی نشان می دهند که راه شهید فهمیده ادامه دارد و با روحیه ایثار و فداکاری در این مسیر قدم برمی دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه