اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل:

برجسته‌سازی گفتمان انقلابی در فضای مجازی نیاز جامعه امروزی است

برجسته‌سازی گفتمان انقلابی در فضای مجازی نیاز جامعه امروزی است
سید محمود موسوی گفت:یکی از کار‌های بسیار مهم و مؤثر تولید محتوا‌های غنی در خصوص برجسته سازی گفتمان انقلابی در فضای مجازی می‌باشد که ماحصل آن روشنگری نسل نوجوان و جوان و آگاهی بخشی جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمود موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: همان طور که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است لذا  یکی از ابعاد مهم فضای مجازی برجسته سازی گفتان دینی و انقلابی است.

موسوی با اشاره به مقابله در برابر تهدید فضای مجازی توسط دشمنان ایران اسلامی، افزود: یکی از کار‌های بسیار مهم و مؤثر تولید محتوا‌های غنی در خصوص برجسته سازی گفتمان انقلابی  در فضای مجازی می‌باشد که ماحصل آن روشنگری نسل نوجوان، جوان و آگاهی بخشی جامعه است.

وی بیان کرد:ما برای حضور در این عرصه به مردان و زنان مجاهدی نیاز داریم که این کار بزرگ را انجام دهند؛ در دفاع مقدس، مردان بزرگی مجاهدت کرده و شهید و مجروح شدند تا امروز امنیت و اقتدار در جمهوری اسلامی برقرار باشد و امروز جنگ در فضای مجازی به مراتب سخت‌تر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل خاطرنشان کرد: امروز دشمن از فرصتی که در اختیار دارد می‌خواهد به باور، فرهنگ، دین و شرف ما ضربه بزند، در هر حوزه‌ای که به خدا توکل کردیم پیروز شدیم و قطعأ روزی در این فضا دشمن را شکست می دهیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه