اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

واکسیناسیون فرهنگیان آذربایجان غربی به پایان رسید

واکسیناسیون فرهنگیان آذربایجان غربی به پایان رسید
منافی گفت: واکسیناسیون فرهنگیان آذربایجان غربی که از ۹ مرداد ماه امسال شروع شده بود، با پوشش ۱۰۰ درصدی به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهین منافی در گفت‌‌وگو با خبرنگار اروم‌نیوز، با اشاره به اینکه آذربایجان غربی دارای ۳۷ هزار فرهنگی است که در پنج هزار مدرسه فعالیت می کنند، اظهار کرد: ۳۷ هزار و ۴۵۲ نفر از فرهنگیان اعم از نیروهای رسمی، حق التدریس، دانشجو معلم، سرباز معلم، نیروهای کانون پرورش فکری، نهضت سواد آموزی و نیروهای اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان در این طرح واکسینه شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی اضافه کرد: علاوه بر فرهنگیان برنامه‌ریزی شد که شاغلان مهدهای کودک، مربیان پیش دبستانی ها و رانندگان سرویس مدارس نیز با نوبت دهی واکسینه شوند.

,

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: ۱۲ پایگاه تجمیعی از روز دوشنبه هشتم شهریور ماه در سراسر استان مشغول اجرای فاز دوم واکسیناسیون طبق زمانبندی انجام شده بودند و فرهنگیانی که دز اول واکسن خود را دریافت کرده بودند با در دست داشتن کارت واکسن مرحله اول اقدام به دریافت دز دوم کرده بودند.

,

منافی با اشاره به اینکه طبق اعلام علوم پزشکی استان آموزش و پرورش آذربایجان غربی عملکرد مطلوبی در واکسیناسیون داشت، اذعان کرد: واکسیناسیون فرهنگیان استان پیش از آغاز سال تحصیلی جدید به اتمام رسیده بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه