اخبار داغ

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خبر داد؛

درخشش معلمان آموزش‌وپرورش استثنایی چهارمحال‌وبختیاری در جشنواره الگوهای برتر یاددهی

درخشش معلمان آموزش‌وپرورش استثنایی چهارمحال‌وبختیاری در جشنواره الگوهای برتر یاددهی
خداکرم حیدری از کسب رتبه‌های برتر کشوری توسط همکاران آموزش و پرورش استثنایی استان در جشنواره الگوهای برتر یاددهی-یادگیری۱۴۰۰_۱۳۹۹ سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خدا کرم حیدری رئیس آموزش‌وپرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ ضمن اعلام این خبر گفت: اغلب تحولات بزرگ در آموزش و پرورش ریشه در تجربیات و تلاش علمی و عملی معلمان هوشمند و آینده نگر داشته اند.

وی تصریح کرد: امروزه معلمان توانسته اند با به کارگیری علم و فناوری های جدید اطلاعاتی، ابزار و روش هایی نو خلق کنند و کلاس درس را از محدوده های چهار دیواری خارج کنند و در فضایی جدید از تکنولوژی قرار دهند. از این رو دیگر نمی توان از روش های معمول آموزش سنتی انتظار معجزه داشت و به آن ها پای بند بود.

حیدری افزود: یکی از نمودهای ورود فناوری اطلاعات به حوزه آموزش تغییر ماهیت آموزشی و پیدایش محتوای الکترونیکی است که انتخاب شیوه ی آسان، در دسترس ، انعطاف پذیر و ارزان و در نهایت قابل سنجش در یک جامعه اطلاعاتی را میسر می کند.

وی بیان داشت: در همین راستا جشنواره الگوهای برتر یاددهی-یادگیری فرصت مغتنمی است تا تمامی تلاشگران عرصه آموزش و پرورش استثنایی به تقویت دانش بینش و نگرش خود بپردازند تا از این طریق ارتقای کیفیت آموزش و پرورش به کودکان و دانش‌آموزان دارای نیازهای ویژه حاصل شود.

حیدری ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به همکاران آموزش و پرورش استثنایی، برگزیدگان استان چهارمحال و بختیاری را در این جشنواره به شرح ذیل اعلام کرد:
گروه کم‌توان ذهنی
مقطع آمادگی: سمیه موحدی، رتبه اول کشوری در رویکرد انفرادی.
مقطع ابتدایی: سوسن جلیل نرگسی، رتبه اول کشوری در رویکرد انفرادی.
گروه تربیت بدنی
مقطع پیش حرفه‌ای: حبیب رهنورد، میترا اعرابی، فیروزه محال کراچی، فاطمه کریمیان، فاطمه طاهری، رتبه اول کشوری، در رویکرد درس پژوهی.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه