اخبار داغ

کارشناس مسائل اقتصادی:

مبارزه با فساد برای پیشرفت اقتصاد کشور ضروری است/ کیفیت تولیدات داخلی؛ راه ورود به بازارهای جهانی

مبارزه با فساد برای پیشرفت اقتصاد کشور ضروری است/ کیفیت تولیدات داخلی؛ راه ورود به بازارهای جهانی
محسن صادقی مبارزه با فساد را برای پیشرفت اقتصاد ضروری دانست و گفت: این عامل زیربنایی ترین دلیل ایجاد بستر سالم برای رویش و پویایی اقتصادی در کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن صادقی کارشناس مسائل اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک"، مبارزه با فساد را برای پیشرفت اقتصاد ضروری دانست و گفت: این عامل زیربنایی‌ترین دلیل ایجاد بستر سالم برای رویش و پویایی اقتصادی در کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: مادامی که مفاسد اقتصادی در جامعه وجود دارد و صیانت از ذخایر ملی کشور و بیت المال وجاهتی ندارد نمی توان به یک اقتصاد پویا و مولد دست پیدا کرد.
,
 
,
این کارشناس جلوگیری از تولید و واردات غیراستاندارد را امری مهم و ضروری دانست و بیان کرد: تولید کالاهای استاندارد و با کیفیت سبب گردش چرخ اقتصاد و رونق اقتصادی می‌شود.
,
 
,
صادقی افزود: سفرهای امیدآفرین به استان‌های کشور توسط روسای قوای سه‌گانه خصوصا حضور در متن جامعه و حاشیه شهرها که هشت سال به فراموشی سپرده شده بود قابل تقدیر است و باید دولت از فرصت‌های طلایی در راستای تغییر امور خصوصا در اقتصاد استفاده کند.
,
 
,
وی تصریح کرد: آمریکا از ابتدای انقلاب تاکنون به دنبال منزوی‌کردن جمهوری اسلامی بود و می خواست کشور را در منطقه و جهان منزوی کند اما با عضویت ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای بار دیگر تلاش امپریالیسم ناکام ماند.
,
 
,
صادقی ادامه داد: زمانی که بازار چند میلیاردی کشورهای عضو شانگهای برابر ایران گشوده شود، اقتصاد کشور پویا می شود.
,
 
,
این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم از این بازار استفاده کنیم باید تولیدات خود را از لحاظ کیفی ارتقا دهیم زیرا تکیه بر ظرفیت‌های داخلی، کشور را به خودکفایی می رساند.
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه