اخبار داغ

سرلشکر باقری:

عملکردکارکنان نیروهای مسلح رصد می‌شود

عملکردکارکنان نیروهای مسلح رصد می‌شود
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سامانه «اشراف کلی فرماندهی» از ۱۵ سال پیش با تدبیر رهبری آغاز به کار کرده و همه مدیران و فرماندهان هر سه ماه یکبار عملکرد خود را در این سامانه گزارش می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرلشکر محمد باقری صبح امروز در مراسم تقدیر از فرماندهان و مسئولان سازمان‌ها، نیروها و یگان‌های موفق‌تر نیروهای مسلح اظهار داشت: سامانه‌ای تحت عنوان «اشراف کلی فرماندهی» از حدود ۱۵ سال پیش با تدبیر فرمانده معظم کل قوا آغاز به کار کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی بیان کرد: درواقع همه مدیران و فرماندهان هر سه ماه یکبار عملکردشان را طی پاسخ به سوالاتی که از آنان در حوزه کاری‌شان می‌شود، گزارش می‌دهند و این پاسخ‌ها توسط ناظران و بازرسان مورد ارزیابی میدانی قرار می‌گیرد که هدف کلی از این کار، ارتقاء توان و آمادگی رزمی نیروهای مسلح است.

,

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: در این جهت سال به سال این آمادگی‌ها و توانمندی‌ها رو به رشد است و با کار دقیق و ارزیابی میدانی، فرماندهان و مدیرانی که بیشترین رشد را داشتند یا توانستند بیشترین امتیاز را کسب کنند، در جشنواره مالک‌اشتر مورد قدردانی قرار می‌گیرند.

,

سرلشکر باقری افزود: این جشنواره سالی یکبار برگزار می‌شود و امسال، سال دوازدهم است و حدود ۴۴ نفر از فرماندهان و مدیران برتر در سطوح مختلف انتخاب شدند و این اقدام باعث می‌شود تا همه فرماندهان و مدیران تلاش کنند به این جایگاه برسند و این مسابقه باعث شده که تلاش جهادی بین کارکنان نیروهای مسلح به وجود آید.

,

وی متذکر شد: در سال‌های قبل این مراسم در محضر فرمانده معظم کل قوا برگزار می‌شد و فرماندهان و مدیران برتر مورد قدردانی قرار می‌گرفتند اما دو سال است که به دلیل بیماری کرونا، این مراسم در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

, کرونا,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه