اخبار داغ

می خواهیم به گونه ای بازی کنیم که مردم ما را بشناسند

الهامی: پرسپولیس با برنامه فوتبال بازی می کند/ تمرکز نداشته باشیم، تنبیه می شویم

الهامی: پرسپولیس با برنامه فوتبال بازی می کند/ تمرکز نداشته باشیم، تنبیه می شویم
سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: فردا بازی فیزیکی در پیش داریم و هر تیمی تمرکز نداشته باشد، تنبیه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و نساجی اظهار داشت: هفته دوم را در پیش داریم و تیم ها کم کم در حال شناخت از یکدیگر هستند. قبل از هر چیز به گل محمدی و پرسپولیسی ها خسته نباشید می گویم. به نظرم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حقش بیش از این بود و می توانست بهتر باشد. مطمئن هستم جایگاه پرسپولیس بالاتر از این است. تیمی که 5 دوره پیاپی قهرمان شده و دو دوره راهی فینال آسیا شده، قطعا تیم خوبی است. آنها فوتبال با برنامه ای بازی می کنند ما هم راهی را ترسیم کردیم که در این راه پرتگاه ها و سختی هایی داریم اما می خواهیم خوشی و با اتحاد از این مسیر عبور کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: فردا بازی فیزیکی  و سخت در پیش داریم و هر تیمی تمرکز نداشته باشد، تنبیه می شود. پرسپولیس تیم باشخصیت و حرفه ای است ولی ما به دنبال این هستیم که همه تیم ها به ما احترام بگذارند و فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم و از بهترین های لیگ امسال باشیم.

,

سرمربی تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این سوال که امسال هم تیم جوانی دارد و هم بازیکنان با تجربه در آن حضور دارند، گفت: شما هر تیمی را که ببینید چند بازیکن مازنی در آنجا حضور دارند. مازندران معدن فوتبال و بازیکنان جوان است و ما هم از فرصت استفاده کردیم و 5-6 بازیکن جوان در اختیار گرفتیم. در کنار اینها نفراتی چون علیرضا حقیقی و مسعود شجاعی و رضا جعفری را در اختیار داریم. دوست دارم امسال به جای جایگاه و کسب نتایج طوری بازی کنیم که مردم ما را بشناسند و مردم بدانند تیم ما قابلیت های فنی خوبی دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه