اخبار داغ

هدف جدی من درخشش در هانگژو است

متقیان: حضور رئیس جمهور در مراسم تجلیل نشان از اهمیت ورزش برای دولت سیزدهم دارد/ مشکلات پارالمپیکی ها با مساعدت وزیر ورزش رفع شد

متقیان: حضور رئیس جمهور در مراسم تجلیل نشان از اهمیت ورزش برای دولت سیزدهم دارد/ مشکلات پارالمپیکی ها با مساعدت وزیر ورزش رفع شد
دارنده مدال طلای پرتاب نیزه پارالمپیک توکیو با اشاره به مراسم تجلیل از مدال‌آوران المپیکی و پارالمپیکی توکیو گفت:حضور رییس جمهور در این مراسم نشان از اهمیت ورزش برای دولت سیزدهم دارد و جای خوشحالی دارد که مشکلات جامعه ورزش شنیده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، هاشمیه متقیان، دارنده مدال طلای پرتاب نیزه، با اشاره به اینکه نخستین بار بود که پاداش مسابقات مهمی چون بازی های المپیک و پارالمپیک به  سرعت و در یک فاصله زمانی کم پرداخت می‌شد اظهارداشت: در این مراسم رئیس جمهوری هم حضور داشتند که برای قهرمانان ورزشی جای تقدیر و خوشحالی داشت، این موضوع نشان از اهمیت ورزش برای دولت سیزدهم دارد که قطعا ما را به آینده امیدوار می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه یکی از عمده ترین مشکلات ورزشکاران عدم جذبشان در دستگاه های دولتی و غیردولتی بود گفت: در دیدار اخیری که با معظم رهبری داشتیم این موضوع از سوی  وزیر ورزش مطرح شد و خوشبختانه در فاصله خیلی کوتاه و دو هفته ای این مشکل ورزشکاران و قهرمانان پارالمپیکی حل شد.

,

متقیان افزود: جای خوشحالی دارد که مشکلات جامعه ورزش شنیده می شود و برای حل آنها نیز اقدامات موثری انجام می شود.

,

متقیان درباره برنامه‌های پیش روی خود گفت: مهم ترین مسابقاتی که در پیش دارم رقابت‌های جهانی و بعد از آن هم بازی های آسیایی هانگژو است. 10 روز پس از پایان مسابقات پارالمپیک تمریناتم را برای حضور قدرتمند در این دو رویداد از سر گرفتم و هدف جدی من درخشش در هانگژو است. قطعا تلاش خواهم مدال طلای این بازی‌های را برای کاروان کشورمان به دست بیاورم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه