اخبار داغ

پست‌های کمیته پارالمپیک جز دبیری و خزانه‌داری، تمام وقت نیستند

خسروی وفا: برای ریاست یا دبیری نعمتی در کمیسیون ورزشکاران IPC باید تلاش کنیم/ گزارش بازرسی به خوبی تایید شد

خسروی وفا: برای ریاست یا دبیری نعمتی در کمیسیون ورزشکاران IPC باید تلاش کنیم/ گزارش بازرسی به خوبی تایید شد
رئیس کمیته پارالمپیک گفت: باید تلاش کنیم تا نعمتی بتواند ریاست یا دبیری کمیسیون ورزشکاران IPC را برعهده بگیرد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیستمین مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک، امروز (سه‌شنبه - ۴ آبان‌ماه) از ساعت ۱۰ صبح و با حضور محمود خسروی‌وفا، رئیس، محمد تابع دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، طاهره طاهریان نایب‌رئیس بانوان کمیته ملی المپیک و مریم کاظمی‌پور معاون امور زنان وزارت ورزش و جوانان در سالن استاد ابوالقاسم فارسی کمیته ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این مجمع محمدشروین اسبقیان به عنوان عضو هیات اجرایی و نعمیه نعیمی به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.

,

محمود خسروی وفا رئیس کمیته پارالمپیک در پایان این مجمع در جمع خبرنگاران حاضر شد و در ابتدا با عذرخواهی بابت عدم حضور خبرنگاران در ابتدای نشست، اظهار داشت: گزارش بازرسی به خوبی تایید شد و سپس در مجمع انتخابات را داشتیم که می‌بایست کتبی و حضوری برگزار می‌شد. خزانه‌دار و عضو هیأت اجرایی نیز انتخاب شدند.

,

وی افزود: مجمع کمیته ملی پارالمپیک با تعداد افرادی مشخص حائز پست حقوقی برگزار می‌شود که حدود ٦٠ نفر هستند. برای کاندیدا شدن هر انتخاباتی باید حتما از همین جمع باشند که پست‌های کمیته پارالمپیک جز دبیری و خزانه‌داری، تمام وقت نیستند.

,

رئیس کمیته پارالمپیک با اشاره حضور پررنگ زنان در ترکیب پارالمپیک گفت: امروز بانوان ما خودشان را ثابت می‌کنند و توان‌مندی این را دارند. ۳ ورزشکار طلایی در پارالمپیک توکیو داشتیم که خانم نعمتی به‌عنوان عضو کمیسیون ورزشکاران انتخاب شد. از الان باید تلاش کنیم تا وی بتواند ریاست یا دبیری را برعهده بگیرد و به IPC راه پیدا کند تا دست‌مان در مسائل حقوقی و سیاسی بسته نباشد.

, IPC,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه