اخبار داغ

معاون راهبری استان‌های حوزه هنری کشور:

گفتمان ناب «هنر انقلاب» با کار ارزنده ماندگار می‌شود

گفتمان ناب «هنر انقلاب» با کار ارزنده ماندگار می‌شود
مرادی بیناباج با اشاره به ضرورت فعالیت بیشتر در حوزه تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی، گفت: گفتمان ناب هنر انقلاب را می‌توان با کار ارزنده جاری کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، میثم مرادی بیناباج ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رییس جدید حوزه هنری لرستان اظهار داشت: مجموعه حوزه هنری استان لرستان از نظر امکانات، تجهیزات و سخت افزا بسیار توانمند است و جزء معدود استان هایی است که امکانات این حوزه خوب و مساعد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: در همین راستا با وجود چنین امکاناتی، فرصت برای فعالیت، تولید و برگزاری رویدادها و اقدامات دیگر فراهم است که در حوزه هنر انقلاب اسلامی فعالیت هایی صورت گیرد.

,

معاون راهبری استان‌های حوزه هنری کشور تصریح کرد: اگر بخواهیم حوزه هنری را با یک نام بشناسیم، فعالیت و عمر آن در ثبت و ضبط خاطرات دفاع مقدس، مبارزان انقلاب و سایر ماجرا و اتفاقات این دوران است که لرستان یکی از استانهایی بوده که سرشار از سوژه ها و موضوعاتی است که در دفاع مقدس شاهد آن بودیم که تاکنون به بخش اندکی از آن پرداخته شده است.

,

مرادی بیناباج با اشاره حوزه تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در این حوزه خیلی کار باید انجام شود و با توجه به تعداد عناوینی که تاکنون انجام شده، نشان دهنده توانمندی برجسته تاریخ شفاهی انقلاب در لرستان بوده از جمله بلدچی که کار بسیار ارزشمندی است.

,

وی بیان کرد: امیدواریم جبهه فرهنگ و هنر انقلاب در استان با پرچم داری حوزه هنری بتواند روزهای درخشانی را پیش رو داشته باشد و این با یاری هنرمندان و پشتیبانی مسئولان امکان پذیر است.

,

معاون راهبری استان‌های حوزه هنری کشور با اشاره به معارفه مدیر جدید این حوزه گفت: امروز کسی سکاندار این حوزه می شود که از خانواده حوزه هنری است، وی وجه تعلق خاطر و مجاهدت در تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دارد.

,

مرادی بیناباج خاطرنشان کرد: همچنین رئیس اسبق که سالها فعالیت در این حوزه داشتند، از مدیران با سابقه حوزه هنری است و در استان های مختلفی حضور موثر و ارزنده ای داشته که تلاش کردند گفتمان ناب هنر انقلاب را جاری کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه