اخبار داغ

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور:

حوزه هنری لرستان میدان دار هنر و ادبیات انقلاب اسلامی باشد

حوزه هنری لرستان میدان دار هنر و ادبیات انقلاب اسلامی باشد
دادمان گفت: حوزه هنری لرستان پرچمدار و پیشرو در عرصه هنر و ادبیات انقلاب اسلامی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، محمد مهدی دادمان ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس جدید حوزه هنری لرستان اظهار داشت: لرستان سرزمین تربیت رهبران و پیشگامان است، آیت اله بروجردی(ره) به عنوان رهبر دینی، شهید بروجردی فرمانده باهوش و دلاور، بزرگانی چون زرینکوب و مهرداد اوستا که سرسلسله شعرا بود و بسیاری از بزرگان شاگردی او را فخر و افتخار می دانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: هدف ما در حوزه هنری انقلاب، باید ادامه همان شیوه استاد اوستا باشد، شکل دادن حلقه های ادبی و هنری که با حراست از این حلقه ها شاهد ثمر دادن آنها باشیم.

,

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور تصریح کرد: هنرانقلاب یک باور است و این امتداد یافتن روح انقلاب اسلامی است که همان عدالت، توحید و مبارزه برای حقیقت است که مهمترین ویژگی هنر انقلاب اسلامی محسوب می شود.

,

دادمان عنوان کرد: حوزه هنری انقلاب اسلامی یک پایگاه حزب الهی است و همه ما در امتداد این مسیر حرکت می کنیم البته حوزه هنری انقلاب باید خودش را پرچمدار و پیشرو در عرصه ادبیات پایداری و تاریخ شفاهی بداند.

,

وی بیان کرد: ما از رهبری در این زمینه هنری تکلیف گرفتیم، حوزه هنری تاکنون منشا برکات بوده و امیدواریم چند گام به جلو بیاید و شاهد اقدامات ارزشمند دیگری نیز باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه