اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر تربت حیدریه:

منشور توسعه شهر تربت حیدریه در حال تدوین است

منشور توسعه شهر تربت حیدریه در حال تدوین است
ریاحی با بیان اینکه منشور توسعه شهر تربت حیدریه در حال تدوین است، افزود: باید با عزمی راسخ، ارتباطی تنگاتنگ و معنوی ، همدلی و شفافیت برای اجرای این منشور گام برداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ اردشیر ریاحی، رییس شورای شهر تربت حیدریه  صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: جمعی که اکنون میهمان جلسه هستند یقینا افرادی هستند که در ۴ سال آینده در مجموعه مدیریت شهری فعالیت خواهند کرد. مدیران و نیروهای حال حاضر شهرداری افرادی متخصص و متعهد هستند که سرمایه های شهر و شهرداری هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: همه شاهد هستیم که کارکنان و کارگران شهرداری تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان انجام می دهند و علی رغم اینکه با کمترین حقوق و مزایا، آن هم با تاخیر چند ماهه، سعی دارند رضایت مردم را جلب کنند.

,

ریاحی گفت: متاسفانه عده ای قلیل با اقدامات غیر اخلاقی و خلاف قانون و ضوابط و در تضاد با معیارهای انقلاب اسلامی موجب بدنام کردن کارکنان شریف شهرداری شده و موجب ناامیدی شهروندان از مجموعه شهرداری و نگرانی مدیران با اخلاق و اعضای شورای اسلامی شهر می‌شوند..

,

رییس شورای شهر تربت حیدریه خاطر نشان کرد: البته شهروندان سره را از ناسره تشخیص می‌دهند اما همین تعداد اندک هم نباید در شهرداری باشند، ما بدون ملاحظه و رعایت جایگاه این خاطیان عذرشان را می‌خواهیم و مفسدین و دلالان سوداگر بدانند در صورت برخورد با افراد خاطی و خیانتکار عاقبت بدی در انتظارشان خواهد بود..

,

 وی افزود: در این شرایطی که در فضای مجازی هر روز و هر لحظه شاهد هستیم که خبط و خطای کرده و ناکرده را بدون درنظر گرفتن واقعیات و مستندات منتشر می شود و باید عقوبت کارهای نکرده را نیز بدهی، جایز نیست که تخلفاتی صورت بگیرد و افرادی با سوء نیت در پی بدنام کردن کل مجموعه شهرداری و شورای شهر باشند.

,

ریاحی اظهار داشت: باید دست در دست هم دلسوزانه و متعهدانه شهرداری را از شرایط موجود خارج کنیم و وجه و اعتبار آن را احیا کنیم، هنوز حدود ۲ ماه از فعالیت شورای ششم می‌گذرد و ما در ابتدای راه هستیم، اما به اندازه ۶ سال تهمت و تخریب و انتقاد را در فضای مجازی شاهد بودیم.

,

ریاحی بیان داشت: آنچه که در سطح کشور، استان و شهر تمام مدیریت ها را تحت الشعاع قرار داده و موجب حیف و میل بیت المال و شرایط کنونی شدده نگاه جناحی و سیاسی به مدیران و سیاسی عمل کردن ها است.

,

 وی گفت: علاوه بر وظایف قانونی هر مدیر و مسؤل و کارمند و کارگر و شهروندی در هر نهادی؛ شرف، وجدان و انسانیت حکم می کند برای توسعه و اعتلای نام شهر دلسوزانه تلاش کنیم و از ایجاد تفرقه جلوگیری کنیم.

,

 اردشیر ریاحی با اشاره به قوانین و مقررات دست و پاگیر موجود در شهرداری گفت: اگر بخواهیم در شهرداری بر اساس قوانین و مقررات بالادستی عمل کنیم، هیچ کاری پیش نمی رود و نمی توانیم پاسخگوی شهروندان باشیم، لذا نیاز است تا در اجرای قوانین انعطاف به خرج دهیم..

,

وی در خصوص  منشور توسعه شهر نیز گفت:  اجرای این منشور نیاز به عزم راسخ مدیریتی دارد و باید با ارتباط تنگاتنگ معنوی و قانونی ، همدلی و شفافیت در جهت تحقق آن گام برداریم،  این منشور در حال حاضر فقط سرفصل است و برای تکمیل شدن و شرح و بسط دادن آن نیاز به کار کارشناسی بیشتری دارد اما برای اجرایی شدنش  به کمک اعضای محترم شورای اسلامی شهر، مدیران و کارمندان دلسوز و علاقمند و با انگیزه و شجاع و سالم و با تعصب  شهرداری و  شهروندان شریف و قدرشناس تربت حیدریه نیاز داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه