اخبار داغ

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

شهادت مامور ناجا در درگیری با اشرار مسلح در دلگان

شهادت مامور ناجا در درگیری با اشرار مسلح در دلگان
سردار احمد طاهری گفت: در پی شلیک ناجوانمردانه اشرار مسلح به سمت مأموران انتظامی در شهرستان "دلگان"، یکی از مأموران جان برکف نیروی انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون؛ بر اساس اعلام یک منبع آگاه ساعتی قبل در درگیری نیروهای جان برکف انتظامی با اشرار و سارقان مسلح، یک نفر از پرسنل ناجا به شهادت رسید. در این درگیری دو نفر از سارقان مسلح که سابقه شرارت در این منطقه داشته اند هم زخمی شده اند.

سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تایید این خبر، ضمن تسلیت شهادت این شهید گرانقدر به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و خانواده داغدار آن شهید بزرگوار، در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: ساعت 11 پیش از ظهر امروز چهارم آبان ماه تیمی از مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان "دلگان" حین انجام مأموریت و دستگیری شرور مسلح تحت تعقیب در داخل شهر با او و همدست مجرمش درگیر می شوند.

وی افزود: در این عملیات، اشرار مسلح در کمین، به محض مشاهده مأموران اقدام به شلیک به طرف آنها می کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: در این درگیری یکی از مأموران غیور نیروی انتظامی ستوان سوم " موسی نوروزی" به درجه رفیع شهادت نائل می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه