اخبار داغ

رئیس سابق حوزه هنری لرستان مطرح کرد؛

مهاجرت هنرمندان به دلیل عدم حمایت/ لرستان در بسیاری از هنرها جایگاه برتر دارد

مهاجرت هنرمندان به دلیل عدم حمایت/ لرستان در بسیاری از هنرها جایگاه برتر دارد
کرم الهی با بیان اینکه مهاجرت هنرمندان به دلیل عدم حمایت است، گفت: لرستان در بسیاری از هنرها جایگاه برتری دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، محمد کرم‌الهی ظهر امروز در مراسم معارفه مسئول جدید حوزه هنری لرستان اظهار داشت: لرستان سرزمین داشته های پنهان مانده از نگاه مدیران نالایق، نامناسب و نامطلوب در دوره های تاریخ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: این استان ۶۳۰۰ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نموده و امروز وقتی برای چاپ یک کتاب و یا ساخت یک فیلم در این حوزه نیاز است که همکاری‌های بیشتری صورت گیرد چرا که با اتکا به اعتبارات داخلی ادارات و سازمانها نمی توان کارهای زیادی انجام داد.

,

رئیس سابق حوزه هنری لرستان تصریح کرد: باید اینها را تغییر داد و در فضای امروز که استاندار لرستان بومی است، باید هر کسی در هر جایگاهی در این عرصه همراه باشند و کمک کنند.

,

کرم‌الهی عنوان کرد: حوزه هنری لرستان در قامت کوچکی که در ساختاری و سازمانی دارد طی این سالها منشا خدمات ویژه بوده و در جایگاه های مختلف استانی، ملی و گاه بین المللی هنرمندان این دیار حائز مقام های برتر شدند.

,

وی بیان کرد: کارهای مغفول مانده آنقدر زیاد است که اگر همه دستگاه های فرهنگی تا سال های آینده همکاری کنند، باز هم کار وجود دارد که انجام شود.

,

رئیس سابق حوزه هنری لرستان خاطرنشان کرد: در حوزه تربیت هنرمندان انقلابی دچار ضعف هستیم و برای پشتوانه سازی نیز دچار آسیب هایی هستیم که باید با مساجد، محافل، گروه و جریانی که در پرورش جوانان هنری دغدغه مند هستند، در میان بگذاریم تا با همکاری بتوانیم برای تربیت هنرمندان انقلابی بیشتر اقدام کرد.

,

کرم الهی گفت: به جای اینکه در فضاهای مختلف مانع کار شویم لازم است که با انتقاد سازنده و درست حمایت هایی صورت گیرد تا کار پیش رود.

,

وی بیان کرد: استان لرستان در عرصه نمایش، موسیقی، انمیشن و کاریکاتور جزء سه استان اول است که پتانسیل موجود در استان این است اما باید توجه داشت که مهاجرت هنرمندان به دلیل عدم حمایت و مدیریت درست است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه