اخبار داغ

سوار بر موج حاشیه‌ها؛

عقده گشایی مدعیان اصلاحات علیه بازگشت امید به مردم

عقده گشایی مدعیان اصلاحات علیه بازگشت امید به مردم
مدعیان اصلح طلب در حالی که از عملکرد سه ماهه رئیسی و بازگشت امید به جامعه عصبانی هستند و برای مانع‌تراشی و ناامیدسازی مردم از دولت از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از مخدوش‌سازی و زیر سؤال بردن سفرهای استانی رئیس‌جمهور یا القا و پررنگ کردن اشتباهات لفظی تا برجسته‌سازی و متمرکز شدن بر دلایل رد صلاحیت علی لاریجانی یا برجسته‌سازی تنش در مراسم معارفه یک استاندار و. ...! در دستور کار بازندگان سیاسی قرار گرفته است که به این موارد شایعه‌پراکنی‌هایی مانند دلار «280 هزار تومانی» یا بنزین «14 هزار تومانی» را هم بیفزایید! شایعه ای که رسانه‌های زنجیره‌ای آن را برجسته کردند اما درنهایت از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه تکذیب شد.

«سعید حجاریان» در یادداشتی تأکید کرده است: تاکتیک سیاسی «فشار از پایین، چانه‌زنی از بالا» هر زمان و همه‌جا ازجمله «اعتراضات صنفی» کاربرد دارد وی با‌ اشاره به اعتراضات صنفی معلمان، کارگران و بازنشستگان تأکید می‌کند نباید تنها بر مطالبات «سیاسی» تمرکز کرد.

به نظر می رسد اصلاح طلبان از عملکرد سه ماهه رئیسی و بازگشت امید به جامعه عصبانی هستند و برای مانع‌تراشی و ناامیدسازی مردم از دولت از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه