اخبار داغ

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان:

۲۰ عنوان کتاب در شیروان چاپ شد

۲۰ عنوان کتاب در شیروان چاپ شد
ابراهیم عباسپور گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۰ عنوان کتاب توسط انتشارات شیلان در این شهرستان چاپ و روانه بازار نشر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم عباسپور در گفتگو با خبرنگار عصر اترک در شیروان اظهارکرد: از ابتدای امسال تاکنون، ۲۰ عنوان کتاب توسط انتشارات شیلان در این شهرستان چاپ و روانه بازار نشر شده که کتاب های چاپ شده در موضوعات امور اداری، سیاسی، اجتماعی، مذهبی، ورزشی، آموزشی، تغذیه، کودک و نوجوان، هنر، روانشناسی، تاریخی، رمان و فرهنگی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان با بیان اینکه بیشترین انتشارات در زمینه چاپ کتاب های آموزشی بوده است، خاطرنشان کرد: شمارگان کتاب های منتشر شده بین ۵۰۰ تا سه هزار جلد بوده است.

,

عباسپور اضافه کرد: پنج انتشارات شیلان، محمدزاده، گنج سخن، آوای شرق و جوانه های خیال در شیروان فعالیت دارند که از این تعداد دو انتشارات فعالیت زیادی دارند، یکی انتشاراتی فعال و یکی نیمه فعال است که از زمان شیوع کرونا عمده مشکلات آنها گران شدن کاغذ و کاهش فروش کتاب بوده است.

,

وی تصریح کرد: فرهنگ و ارشاد به منظور حمایت از ناشران، علاوه بر پرداخت تسهیلات، سالانه بخشی از کتب منتشر شده آنان را با توجه به ارزش موضوعات خریداری می کند.

,

عباسپور عنوان کرد: سال گذشته اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان بیش از ۱۰۰ ملیون ریال کتاب از ناشران شهرستان خریداری کرد که انجام خریدها در پایان اسفندماه هر سال صورت می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه