اخبار داغ

سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت کشور:

مشکل نرم‌افزاری عامل قطع شدن سامانه کارت سوخت است/ درحال به روزرسانی هستیم

مشکل نرم‌افزاری عامل قطع شدن سامانه کارت سوخت است/ درحال به روزرسانی هستیم
سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت کشور هم در گفتگویی تلویزیونی گفت: از ساعت ۱۱ صبح امروز در جایگاه‌های سوخت سراسر کشور اختلال در سامانه هوشمند سوخت به وجود آمده است که علت مشکل، نرم افزاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا نواز افزود: علت مشکل در سامانه سوخت پمپ بنزین‌ها، نرم افزاری است. منتهی در ۸ سال گذشته به علت بی توجهی به موضوع سامانه هوشمند سوخت، دستگاه‌ها و کارتخوان های سوخت نصب شده در جایگاه‌ها، کاملاً مستهلک شده اند که در حال حاضر مشکل نرم افزاری هم اضافه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی گفت: در حال پیگیری موضوع به روزرسانی و حل مشکل نرم افزاری هستیم. فعلاً تا رفع مشکل، امکان سوخت گیری برای بنزین و گازوئیل آزاد وجود دارد ولی با کارت سوخت امکان سوخت گیری نیست.
,
 
,
نواز ادامه داد: همه متخصصین شرکت ملی پخش پالایش فرآورده‌های نفتی و مجموعه وزارت نفت در حال تلاش برای رفع مشکل هستند.
,
 
,
سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت کشور گفت: از هموطنان خواهش می‌کنم در جایگاه‌های سوخت تجمع نکنند و به اطلاعیه‌هایی که از شرکت‌های تابع وزارت نفت و شرکت ملی پخش پالایش فرآورده‌های نفتی صادر می‌شود، توجه کنند.
,
 
,
 
,
ظرف چند ساعت آینده جایگاه‌ها آماده عرضه سوخت آزاد خواهند شد
, ظرف چند ساعت آینده جایگاه‌ها آماده عرضه سوخت آزاد خواهند شد,
 
,
رضایی، مدیر سامانه هوشمند سوخت هم در گفت و گوی تلویزیونی، با بیان اینکه جلسات جهت بررسی مشکل فنی جایگاه‌های سوخت در حال برگزاری است، اظهار کرد: جایگاه‌های سوخت به تدریج برای عرضه سوخت با نرخ آزاد و خارج از سهمیه بندی در حال فعالسازی هستند.
,
 
,
وی افزود: از هموطنان خواهش می‌کنیم به جایگاه‌هایی که هنوز فعالسازی نشده اند مراجعه نکنند و صبور باشند. کارشناسان ما در حال مراجعه به جایگاه‌ها هستند تا با خارج کردن سامانه هوشمند سوخت از مدار، امکان سوخت گیری آزاد را فراهم کنند.
,
 
,
وی ادامه داد: ظرف چند ساعت آینده ۷۰ درصد جایگاه‌ها آماده عرضه سوخت آزاد خواهند شد.
,
 
,
رضایی افزود: مشکل سخت افزاری را تکذیب می‌کنم و مشکل فقط نرم افزاری است؛ البته با توجه به حساسیت سوخت رسانی، سعی می‌کنیم با راهکارهای موازی یعنی عرضه سوخت با نرخ آزاد از بروز مشکل برای مردم جلوگیری کنیم.
,
 
,
 
,
وزارت نفت: شایعه افزایش قیمت سوخت قویاً تکذیب می‌شود
, وزارت نفت: شایعه افزایش قیمت سوخت قویاً تکذیب می‌شود,
 
,
روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشکل فنی در سامانه هوشمند سوخت موقتی است و فرآورده به میزان کافی در انبارهای نفت و جایگاه‌های عرضه سوخت وجود دارد.
,
 
,
در این اطلاعیه شایعات مربوط به افزایش قیمت سوخت قویاً تکذیب شده است.
,
 
,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه