اخبار داغ

سرلشکر سلامی مطرح کرد؛

پیشرفت چشمگیر سپاه در عرصه‌های سایبری و «جنگال»

پیشرفت چشمگیر سپاه در عرصه‌های سایبری و «جنگال»
فرمانده کل سپاه از پیشرفت چشمگیر سپاه در عرصه‌های سایبری و جنگ الکترونیک خبر داد و گفت: در صحنه جنگ اطلاعاتی نیز به دستاوردهای خوبی رسیده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در حاشیه جشنواره مالک اشتر نیروهای مسلح که در سالن ۵ آذر ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، اظهار داشت: شاهد رشد و شکوفایی قدرت دفاعی‌مان در همه عرصه‌ها هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: نیروی زمینی سپاه با گسترش در امتداد مرزها، برقراری امنیت و ساخت قدرت در عقبه، نمایش باشکوهی از یک نیروی دفاعی در زمین را به تصویر می‌کشد.

,

فرمانده کل سپاه افزود: نیروی هوافضای سپاه در عرصه‌های موشکی، پدافند هوایی، پهپادی، فضایی و همچنین جنگال (جنگ الکترونیک) به شکل متوازن و در عین حال شتاب‌داری در حال پیشرفت است که گاهی اوقات مردم ما آزمون‌های عملیاتی این سامانه‌ها را چه در رزمایش‌ها و چه در آزمایش‌ها در میدان می‌بینند.

,

سردار سلامی ادامه داد: البته به دلیل رعایت حفاظت اطلاعات قدرتمان، همه آنچه که به‌عنوان یک قدرت اساسی ساخته می‌شود، قابل بیان نیست.

,

وی در خصوص وضعیت نیروی دریایی سپاه نیز اظهار داشت: به‌منظور نبرد با قدرت‌های بزرگ که عموماً بر دریا متمرکز هستند، ما به شکل بسیار وسیعی در حال گسترش قلمرو قدرت دریایی خود هستیم.

,

فرمانده کل سپاه سپس به خدمت‌رسانی بسیج اشاره و عنوان کرد: همگان شاهد هستند که پایگاه‌های مقاومت بسیج چگونه در صحنه‌های مختلف به مردم کمک می‌کنند و بسیجیان، عرصه خدمت به مردم را میدان جهاد خود قرار داده‌اند.

,

سرلشکر سلامی در پایان خاطرنشان کرد: الحمدلله در عرصه‌های جنگال و سایبری پیشرفت‌های مطلوب و قابل توجهی داشته‌ایم و در صحنه جنگ اطلاعاتی نیز به دستاوردهای خوبی رسیده‌ایم.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه