اخبار داغ

اسماعیلی:

مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری «اتاق فکر دولت» است

مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری «اتاق فکر دولت» است
رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری به عنوان «اتاق فکر دولت» می‌تواند نیازها و رویکردهای دولت را تأمین کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس‌جمهور امروز سه‌شنبه در مراسم تودیع علی ربیعی و معارفه صادق خیاطیان به عنوان روسای سابق و جدید مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، گفت: این مرکز به عنوان «اتاق فکر دولت» می‌تواند نیازها و رویکردهای دولت را تأمین کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به رویکرد حجت‌الاسلام رئیسی مبنی بر استفاده از خرد جمعی و دیدگاه‌های نخبگان و صاحبنظران، گفت: استفاده از خرد جمعی و مشورت با اندیشمندان، علما و صاحبنظران جایگاه ویژه‌ای در رویکردهای رئیس‌جمهور و دولت دارد، لذا این مجموعه وظیفه سنگینی در ارتباط با همه نخبگان دارد.

,

اسماعیلی، روحیه مشورت‌پذیری و استفاده رئیس‌جمهور از نظرات نخبگان را بیش از دیگران دانست و افزود: در جهان کنونی نمی‌توان با فکر و اندیشه فردی و با شخص‌محوری امور کشور را اداره کرد و لازم است از اندیشه نخبگانی و مشورت با صاحبنظران حداکثر استفاده را به عمل آورد.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه