اخبار داغ

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی آذربایجان شرقی

رفع مشکل جایگاه‌های تبریز تا ساعات آینده/ مردم نگران نباشند

رفع مشکل جایگاه‌های تبریز تا ساعات آینده/ مردم نگران نباشند
روح اللهی گفت: به دلیل اختلال سراسری، هم اکنون برخی از جایگاه‌های با مشکل توزیع مواجه هستند که با پیگیری‌های انجام شده تا ساعات آینده این مشکل حل خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  پس از اختلال سراسری در تامین سوخت وسایل نقلیه سراسر کشور، جایگاه‌های سوخت در تبریز هم به همین دلیل از ساعاتی پیش با تعطیلی رو به رو شدند. علی روح اللهی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با آناج، با رد شایعات مربوط به عدم وجود سوخت در کشور اظهار داشت: هیچ مشکلی در تامین سوخت فرآورده‌های نفتی وجود ندارد و تمامی‌جایگاه‌ها از بنزین و گازوئیل مملو هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

روح اللهی تاکید داشت: به دلیل اختلال سراسری، هم اکنون برخی از جایگاه‌های با مشکل توزیع مواجه هستند که با پیگیری‌های انجام شده تا ساعات آینده این مشکل حل خواهد شد.

,

وی افزود: از مردم عزیز میخواهیم در کنار صبوری تا رفع کامل اختلال، از بنزین و گازوئیل آزاد استفاده کنند و بلافاصله پس از حل مشکل امکان استفاده از سهمیه‌ها وجود خواهد داشت.

,

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی با بیان اینکه هیچ مشکلی در سهمیه کارت‌های سوخت وجود نخواهد داشت گفت: پس از رفع مشکل مردم میتوانند از کارتهای سوخت خود استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه