اخبار داغ

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی یزد:

هم‌اکنون نیمی از جایگاه‌های سوخت استان یزد فعال هستند

هم‌اکنون نیمی از جایگاه‌های سوخت استان یزد فعال هستند
رضا جلالی درباره آخرین وضعیت پمپ های بنزین استان یزد گفت: در حال حاضر 21 جایگاه ارائه سوخت در مرکز و شهرستان‌های استان یزد فعال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، رضا جلالی مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: در حال حاضر تعدادی از جایگاه‌های ارائه سوخت در مرکز و تعدادی در سطح شهرستان‌های استان یزد فعال هستند و هم‌اکنون مجموعا 21 جایگاه ارائه سوخت در استان یزد به مردم خدمات‌دهی می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: مشکل نرم‌افزاری است و از نظر سخت‌افزاری هیچ مشکلی وجود ندارد لذا در حال حاضر راهکار سریع که قابل انجام بود این بود که جایگاه‌ها از حالت هوشمند خارج شده و به حالت دستی به مردم خدمات داده شود.

,

جلالی اظهار داشت: در حال حاضر مردم بنزین آزاد لیتری 3 هزار تومان دریافت می‌کنند و برای ارائه بنزین یارانه‌ای منتظر راه‌اندازی سامانه هستیم که همه هم و غم مسئولین مربوطه این است که سامانه در سریع‌ترین زمان راه‌اندازی شود.

,

وی تأکید کرد: اما از آنجایی که این اتفاق سابقه نداشته و برای اولین بار است که چنین اتفاقی رخ می‌دهد، پیش‌بینی می‌شود بین 24 تا 48 ساعت دیگر سامانه غیرفعال باشد.

,

جلالی تصریح کرد: مسلما همه هم و غم مسئولین این است که سیستم سریعتر راه‌اندازی شود و مردم هرچه زودتر امکان دریافت بنزین یارانه‌ای را هم داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه