اخبار داغ

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان:

۸۵ درصد دانش آموزان کرمانی دُز اول واکسن را دریافت کرده‌اند/ ارسال وسایل ورزشی و بهداشتی به مدارس مناطق محروم

۸۵ درصد دانش آموزان کرمانی دُز اول واکسن را دریافت کرده‌اند/ ارسال وسایل ورزشی و بهداشتی به مدارس مناطق محروم
میرزا حسینی گفت: نزدیک به ۸۵ درصد از دانش آموزان در سطح استان دُز اول واکسن را زده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماشاالله میرزا حسینی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اینکه نزدیک به ۸۵ درصد از دانش آموزان در سطح استان دُز اول واکسن را زده اند، گفت: برخی از دانش آموزان که یک ماه از نوبت دُز اول آنها می گذرد، دُز دوم واکسن را نیز دریافت کرده اند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه در شهرستان های جنوبی، بردسیر و ارزوئیه نزدیک به صد در صد دانش آموزان واکسن زده اند، تصریح کرد: تا دو روز گذشته ۲۱۷ هزار نفر از دانش آموزان در سطح استان واکسن زده اند.

وی ضمن اشاره به اینکه دانش آموزان برای زدن واکسن به پایگاه های تجمیعی مراجعه کنند، اظهار کرد: تعداد معلمان و فرهنگیان که باید واکسن می زدنند بر اساس جامعه آماری برای مدارس دولتی و غیر دولتی ۵۳ هزار نفر در سطح استان بوده است.

میرزا حسینی بیان کرد: این مسئله در اختیار ما نبود چرا که برخی از فرهنگیان با توجه به گروه سنی واکسن خود را دریافت کرده بودند، برخی دیگر به دلیل بیماری زمینه ای واکسن نزده اند و برخی در زمان واکسیناسیون بیماری کرونا گرفته بودند و واکسن نزدند؛ اما نزدیک به ۹۵ درصد فرهنگیان ما واکسن دریافت کرده اند و پیش بینی شده است که طی هفته های پیش رو همه معلمان واکسن خود را بزنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: پنجشنبه کاروان وسائل بهداشتی و ورزشی به مدارس به ویژه مناطق محروم ارسال می شود که مبلغ آن حدود پنج و نیم میلیارد است که انواع وسایل ورزشی و بهداشتی شامل ماسک، مایع دستشویی، محلول ضدعفونی کننده دست، محلول ضد عفونی کننده سطوح، دستگاه ضدعفونی کننده و سمپاش برای مدارس این مناطق خریداری شده که ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه