اخبار داغ

سخنگوی سازمان اورژانس خبر داد؛

تصادف زنجیره ای ۳۰ خودرو در اتوبان کرج-قزوین؛یک کشته و ۲۳ مصدوم

تصادف زنجیره ای ۳۰ خودرو در اتوبان کرج-قزوین؛یک کشته و ۲۳ مصدوم
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از ️تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج-قزوین خبر داد که طی این حادثه ۳۰ دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی خالدی در این باره اظهار کرد: بدنبال این تصادف زنجیره‌ای تا این لحظه  ۲۳ مصدوم با ۵ دستگاه آمبولانس و یک‌دستگاه اتوبوس آمبولانس به مرکز درمانی انتقال یافتند که از این تعداد یک نفر در بیمارستان جان باخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: همچنین بالگرد اورژانس مصدومان بدحال را از بیمارستان امام جعفرصادق هشتگرد به بیمارستان شهید مدنی کرج انتقال می دهد.
,
 
,
به گزارش دانا؛ مهرداد بابایی رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی البرز با بیان اینکه ساعت ۰۵:۰۹ صبح امروز چهارشنبه ۵ آبان ماه ۳۰ دستگاه خودرو در اتوبان کرج قزوین با یکدیگر برخورد کردند، گفت: ۵ دستگاه آمبولانس، ۱ دستگاه آمبولانس و ۱ فروند بالگرد اورژانس استان البرز به محل اعزام شده اند و تکنسین‌های اورژانس در حال رسیدگی به وضعیت و انتقال مصدومین به مراکز درمانی می‌باشند.
,
 
,
, ,
 
,
بابایی در رابطه با شمار مصدومان و یا فوت شدگان این سانحه گفت: تعداد دقیق مصدومین حادثه مشخص نیست؛ اما آخرین گزارش های ما حاکی از آن است که به جز یکی از مصدومان که حال وخیمی دارد، سایر آنها در شرایط عادی به سر می برند.
,
 
,
اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه