اخبار داغ

طی یک سال و نیم گذشته انجام گرفت؛

توزیع ۲۲۵۰ دستگاه لوازم خانگی در بین مددجویان یزدی

توزیع ۲۲۵۰ دستگاه لوازم خانگی در بین مددجویان یزدی
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد گفت: طی یک و نیم سال گذشته ۲ هزار و ۲۵۰ دستگاه لوازم خانگی بین مددجویان توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رادمان معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) یزد امسال نیز به مانند سال های گذشته در راستای حمایت از مددجویان تحت پوشش این کمیته اقدامات گسترده ای را انجام داده است، گفت: سال گذشته نیز ۱۵۰۰ دستگاه لوازم ضروری منزل به ارزش دو میلیارد تومان با مشارکت خیران و نیکوکاران تأمین و در اختیار خانواده‌های نیازمند تحت حمایت قرار داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی ادامه داد: طی شش‌ماهه نخست امسال ۷۴۶ دستگاه لوازم ضروری منزل به ارزش سه میلیارد تومان با مشارکت خیران و نیکوکاران تأمین و در اختیار خانواده‌های نیازمند تحت حمایت قرار داده شد.

,

رادمان اضافه کرد: لوازم تهیه‌شده شامل یخچال، فرش، آبگرمکن، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، کولر، بخاری و سایر لوازم ضروری بود که به مددجویان نیازمند اهدا شد.

,

وی عنوان کرد: این نهاد در شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۰ نسبت به پرداخت کمک‌هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه ۱۰۰ نوعروس، زنان ازدواج مجدد تحت حمایت و هدیه ازدواج پسران تحت حمایت اقدام کرده است.

,

رادمان بابیان اینکه این نهاد زمینه مشارکت مردم خیراندیش در تأمین لوازم ضروری منزل نیازمندان را فراهم کرده است، گفت: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه و یا تماس با دفاتر کمیته امداد در سطح استان و با تعیین نیت خاص برای تأمین لوازم ضروری منزل نیازمندان، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به این نهاد اهدا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه