اخبار داغ

اولین انتصاب رئیسی در مازندران؛

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل منصوب شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل منصوب شد
وزیر بهداشت طی حکمی سیدناصر عمادی‌چاشمی را به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بابل منصوب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، وزیر بهداشت طی حکمی سیدناصر عمادی‌چاشمی را به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بابل منصوب کرد.

وی دارنده مدال جهانی صلح و فداکاری «فلورانس نایتینگل» ژنو ۲۰۲۱ به‌دلیل درمان مجروحان جنگ و بیماران، آموزش پرستاران در کشورهای آفریقایی، خاورمیانه و آسیای میانه (متولد ۱۳۴۵ در قائمشهر) پزشک ایرانی بدون مرز، متخصص پوست، عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و از مجروحان شیمیایی حملات عراق به ایران است.

وی عضو «شورای عالی کمیسیون پزشکی جانبازان کشور» و «سرپرست مراکز درمانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در قاره آفریقا» بوده‌ است.

فعالیت‌های وی در شهر بم به مدت بیش از یکسال پس از زلزله و همچنین کشورهای عراق، افغانستان و آفریقایی کنیا، غنا، تانزانیا، زیمبابوه، گینه، سومالی و بروندی موجب دریافت نشان ملی ایثار از رئیس‌جمهور ایران در سال ۱۳۸۹ برای وی شد.

وی همچنین از سایر کشورهای آفریقایی به دلیل مبارزه با بیماری ایدز و بهبودی سلامتی مردم نیز عناوین پر افتخاری را به عنوان پزشک بدون مرز ایرانی از رئیس‌جمهور بروندی، نخست‌وزیر و وزیر بهداشت کنیا، رئیس هلال احمر و وزیر بهداشت غنا و … کسب کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه