اخبار داغ

قرار است از پاداش ها مبلغی به عنوان مالیات کسر شود

جوانمردی: برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران توکیو اتفاق خوبی بود/ تلاش‌های سجادی برای پیشرفت ستودنی است

جوانمردی: برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران توکیو اتفاق خوبی بود/ تلاش‌های سجادی برای پیشرفت ستودنی است
دارنده مدال طلای پاراتیراندازی با تپانچه گفت: از زمانی که حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شدند، اتفاقات خوبی برای جامعه ورزش رخ داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مراسم تجلیل از مدال‌آوران المپیکی و پارالمپیکی توکیو با حضور سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری و حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، در سالن ورزشی 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ساره جوانمردی، دارنده مدال طلای پاراتیراندازی با تپانچه با تقدیر از مسئولان وزارت ورزش و جوانان در این خصوص اظهار داشت: برگزاری این مراسم اتفاق بسیار خوبی بود و واقعا جای تشکر دارد که بعد از چندین دوره در یک فاصله کوتاه مراسم تجلیل برگزار شد. بارها در سفرهای استانی در صحبت هایی که با رئیس جمهور داشتیم و حتی در دیداری که با مقام معظم رهبری انجام شد، انتظار این را داشتیم که زودتر این اتفاق بیفتد چون هرچقدر که زمان بگذرد از نظر کیفیت مالی از ارزش این پاداش ها کاسته می شود. خدا را شکر که در نهایت این مراسم به خوبی برگزار شد.

,

وی افزود: یکی از اتفاقات خوبی که از دو دوره قبل رخ داد، یکسان‌سازی پاداش المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها بود که این دوره هم این روال ادامه داشت اما هنوز یک سوال و درخواست مطرح است چون شنیده می شود که قرار است از پاداش ها مبلغی به عنوان مالیات کسر شود اگر پاداش ها به صورت سکه بود شاید خیلی به چشم نمی آمد ولی با این شرایط اگر مبلغی کسر شود قطعا ورزشکاران متضرر خواهند شد، بنابراین درخواست ما این است که وزارت ورزش برای این مساله هم راه حلی داشته باشد.

,

جوانمردی در پایان صحبت های خود گفت: از زمانی که سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب و معرفی شدند، اتفاقات بسیار خوبی برای جامعه ورزش رخ داده و همین که پاداش قهرمانان به موقع پرداخت شد واقعا جای تقدیر و تشکر دارد و در نوع خودش ستودنی است. سجادی از خانواده ورزش است و قول‌هایی داده که هم انتظار می‌رود و هم امید زیادی وجود دارد تا در آینده محقق شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه