اخبار داغ

بازیگر یزدی سینما و تلویزیون:

ایجاد آسایش روحی و روانی در جامعه با تزریق واکسن کرونا/ چون واکسن زدم به آینده امیدوارم

ایجاد آسایش روحی و روانی در جامعه با تزریق واکسن کرونا/ چون واکسن زدم به آینده امیدوارم
وزیری با بیان اینکه با تزریق واکسن به آینده امیدوارم، گفت: تزریق واکسن کرونا سبب آسایش روحی و روانی جامعه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیررضا وزیری، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه متاسفانه در دوران خوبی به سر نمی‌بریم، گفت: دوران کرونایی شرایط بسیار سخت و طاقت فرسایی را برای انسان به وجود می‌آورد و در این برهه از زمان حال انسان‌ها اصلاً خوب نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

بازیگر یزدی سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه هرچند دوران خوبی نیست ولی بسیار امیدوار هستم، اضافه کرد: امیدواری من به این دلیل است که دو نوبت واکسن کرونای خود را تزریق کرده‌ام و به این امید دارم که به‌زودی کرونا ریشه‌کن خواهد شد.

,

وزیری با بیان اینکه واکسن زدن دلیلی بر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیست، عنوان کرد: من و خانواده‌ام برای حضور در اجتماع حتما از ماسک و وسایل ضدعفونی استفاده خواهیم کرد چون واکسن تنها راه پیشگیری و جلوگیری از انتقال ویروس نیست.

,

بازیگر سینما و تلویزیون اذعان داشت: اگر خدایی نکرده نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کوتاهی کنیم و یک نفر جان خود را به‌واسطه این بی‌احتیاطی از دست بدهد، حتما مسئول هستیم.

,

وی اظهار داشت: اینکه بی‌احتیاطی ما باعث آسیب دیدن دیگران شود، مسئولیت بسیار سنگینی است که قابل جبران نیست.

,

وزیری با تأکید بر اینکه تزریق واکسن کرونا سبب آسایش روحی و روانی افراد می‌شود، افزود: زمانی که با دریافت واکسن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سلامت باشیم، هم ناقل بیماری نیستیم و هم اینکه خانواده ما از شر این ویروس در امان خواهند بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه